2008年1月21日 星期一

南丫島遊山玩水 (二)

這個咁靚的涼亭就在沙灘及燒烤場旁的位置, 如坐住看海或坐住食雞翼都係唔錯的享受.



多年無見的大樹, 現在已生長得非常茂盛.



去風車的沿路有間小屋, 屋旁的離芭長滿這些花, 顏色非常鮮艷.



唔知d香蕉食唔食得架呢?




黎到南丫島梗係要去睇埋風車發電站啦.



當日都真係幾大風, 所以風速都算高.



咁辛苦上到山頂, 實在要買返兩條雪條食慶祝下, 紅豆雪條, 特別好味.



 


行完山就去到索罟灣食海鮮, 都係同事推介食天虹, 好食之餘又有船返中環或尖沙咀, 非常方便.



椒盬鮮魷 - 炸得好脆又新鮮, 只是我唔喜歡佢加了少少黑椒, 但整體黎講都好好味.



蒜蓉粉絲扇背 - 係當晚最好食的一味餸, 粉絲吸晒d精華, 好食到不得了, 帶子又大又鮮, 絕對係必食之選!



果皮蒸鮑魚仔 - 味道都幾好, 啖啖肉.



乳鴿 - 一黎就香爆, 不過食就無咩味



蒜蓉開邊蝦 - 又係必食之選, 可能我太喜歡食蒜蓉, 所以覺得真係好好味.



蒜蓉白菜仔 - 又係蒜蓉, 食返d菜健康d麻.



送的生果小盤, 我唔喜歡食新鮮菠蘿, 因為有少少酸都唔喜歡, 黃生就話o.k. 點知佢食完好甜的沙糖吉, 再食新鮮菠蘿就哎好酸呀. 笑爆..



 


差不多食完, 就有人問你會否搭專船走, 然後送上VIP貼紙兩張, 可選擇在中環或尖沙咀落船.


p.s.就算你只想黎南丫島索罟灣的天虹食晚飯都可以在中環或尖沙咀上船的.



大約45min. 一班船, 都很方便.


我坐船頭艙, 開船後會比較拋, 好在累到瞓著無咩想嘔的感覺, 只係一拋o個剎那好似玩緊海盜船, 然後繼續瞓.



簡在TST落船, 唔洗係香港落係方便d, 剛好做幻彩詠香江, 在濛濛細雨下天氣特別寒冷, 欣賞了一會兒便走了.



一場黎到尖沙咀當然要上去new world巡舖, 就如之前blog內所寫的有特別折扣, 是日實在玩完食完又有收穫, 實在開心到爆.不過第日就攰到爆.


-- End --


6 則留言:

  1. 呵呵!
    [版主回覆01/23/2008 00:39:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 咁係咪即係喺哩間天虹度食完一餐就有免費船坐返出中環呀
    貴唔貴架 兩個人食要幾錢倒架 我都有d興趣去吓喎...
    [版主回覆01/23/2008 00:36:00]係呀, 你去食完或者係中環/尖沙咀入去食晚飯都有免費船接載的. 其實我今餐大約要$540/ 2人, 對我黎講耐唔耐一次都o.k.啦, 如果你去食, 帶子$25/隻 同 鮑魚仔$20/隻 兩樣都係4隻起, 啱晒兩個人食, 還有佢都有套餐around$380/, 但我同事話份量無散叫咁多.
    菜單如下:

    回覆刪除
  3. 如果係尖沙咀坐船...玩完先返去果間店食飯得唔得ga?
    因為尖沙咀坐船方便好多呀....仲有無其他船由尖沙咀出發到 南丫島呢?
    我好煩呀....咁多問題...heehee
    [版主回覆01/23/2008 10:13:00]唔煩唔煩, 我會盡量解答你的, 其實南丫島有兩邊 --索罟灣同榕樹灣, 索罟灣隨了天后廟都無咩野行, 只係有好多海鮮舖, 所以如果坐船去依邊都只係會食海鮮, 而榕樹灣就比較多野行, 餐廳亦比較多, 亦可以去睇貓貓, 所以我會建議你先去榕樹灣行街食個lunch or branch, 然後睇風車再行山, 行山要預1.5小時, 唔好太夜行山, 唔係就好危險, 跟住到對面索罟灣食海鮮, 再坐免費船返中環或尖沙咀會比較好. 而尖沙咀只有天虹的船搭, 如坐渡輪就只有去中環, 記得如在中環上船要check時間, 因為班次比較梳.
    或者你可以一早坐免費船去索罟灣食海鮮, 我諗你坐得佢地的專船都係要食左野先的, 之後先行山到對面榕樹灣行街食晚飯, 但走時你就要比錢搭船返中環, 不過我再上一次都試過咁行, 不過就無食海鮮, 行完山到對面搭船到中環再轉船到尖沙咀, 都係唔錯的選擇.
    有咩唔明可以再問我架, 希望你到時玩同食都咁開心啦!

    回覆刪除
  4. 我們一家人也試過去南x島行山, 上到山頂買雪條食, 寧舍好味!
    [版主回覆01/23/2008 10:14:00]係呀, 雖然o個日天氣都幾凍, 但行到身水身汗, 食返條雪條真係好正呀!

    回覆刪除
  5. 前兩年去南丫島我都係去天虹食海鮮,諗起就好味 ,嗰次仲帶埋我隻狗仔去添
    [版主回覆01/23/2008 10:16:00]佢d海鮮真係唔錯, 只係都唔平.
    同埋狗仔去就更有樂趣呀, 可以一齊行埋山麻.

    回覆刪除
  6. 南丫真係好多野食好多野玩,睇到d 相又想再去~
    遲d 搵日再去過先^^ ~
    [版主回覆01/24/2008 09:33:00]耐唔耐再去都唔錯架.

    回覆刪除