2008年5月5日 星期一

荃灣森林收穫, Freshness burger, 阿土麵線

今晚去了荃灣晚飯, 當然去埋千色店巡視森林存貨啦.


上次已經見到有一個last one的mouse father, 但又唔記得有無買過, 今次去到又比我重遇佢, 實在好開心呢, 另外比我巧遇樹熊同學(只是森林子民咋), 所以就一齊帶埋返屋企啦.



巡舖期間, 見到新出的Dormice families & twins baby, 望望下都覺得幾可愛架, 不過無折, 所以下次先買啦.


P.S. Dormice familes 只show有一盒, 心急想買的朋友最好先致電查詢及hold貨.




 


巡完舖就去千色店格離的Freshness Burger 試食, 叫左個cheese burger & 魚柳飽, 薯角 -- 一拎上手熱到辣手, 好似叮到好熱咁, 味道真的只覺一般, 飽的口感唔夠fresh, 魚柳感覺M記比較好食, 但好喜歡杯朱古力凍飲, 還有杯好香濃的粟米湯, 都係我欣賞的.




 


另外post返之前去旺角試食的阿土麵線, 味道有d同荃灣的新阿宗麵線相似, 但熱度比較夠, 可是當日去時天氣都開始熱, 再食埋咁熱的食物實在不太好受, 而且還要站在人來人往的路上食, 更不方便.




9 則留言:

  1. 我見過好多地方都有新products 賣, 但因為價錢上漲,未見有blog友買下啊~ 我亦未買, 除非有8折,不然我一定不會買,因為太貴了,好搶錢, 心有不甘既感覺~~~ 或者去日本先買la~~
    杯古古力特飲好正啊~~ 我最鐘意有cream的凍古古力~~正呀!
    [版主回覆05/07/2008 16:54:00]我諗個個都覺得唔抵, 所以都唔買住lu, 都係去日本買晒返黎啦, 點都平過香港麻.
    杯朱古力真係唔錯, 所都幾喜歡有cream的飲品, 可能有趣d掛.

    回覆刪除
  2. d老鼠好得意!
    [版主回覆05/07/2008 17:00:00]係呀, 依隻mouse father真係好少見架啦, 之前new world都見到有mouse twins baby, 真係好可愛的, 希望你有機會買到啦, 因為第二度都無得賣架啦.

    回覆刪除
  3. 吓?你見到我......個同鄉 ,仲帶埋佢返屋企?真係好啦。依家好少地方有我D同鄉啦,尤其係男仔呀﹗(印象中你好似買咗啦)。咦?係咪荃灣都搵唔到skunk baby呀?如果我行街見到有的話,就打個電話俾你,睇吓駛唔駛幫你買隻啦,好嗎?
    新product全部上咗架啦?好快喎,我仲未見過呀。不過我唔買住啦,等有折至考慮,同埋可能淨係買隻北極熊BB就算啦。好似SueSue所講,加咁多,好搶錢。確係“心有不甘”呀﹗
    [版主回覆05/07/2008 17:31:00]可惜只係見到你個同鄉啦, 我都好想可以同樹熊同學你見面呀.
    無錯呀, 依家好多地方都唔見樹熊啦, 不過上次又好似在new world 見到?? 不過我重未買日版樹熊男同學呀, 或者下次見到就會買啦.
    aya, 好呀好呀, 如果你見到打比我先, 因為我都搵左suesue幫我呢. 唔該晒呀!
    我都會等有折先買新產品啦, 因為真係太貴, 除非係好罕有的, 我就捨得o既.   o個日見到polor bear carry case好可愛, 我都有衝動想買架, 不過要$60幾就放返底啦.

    回覆刪除
  4. 我剩係見到白老鼠, 未見過呢隻色喎...

    回覆刪除
  5. 我都等有折先買呀..不過現在好似唔係成日都有折咁嘅~~係咪特登嘅呢?
    呢排麵線係香港好似好紅呀...不過我最掛住都係台灣果碗阿宗麵線呀^^

    回覆刪除
  6. Dormice familes 有d似以前一款米白色o既鼠鼠只係顏色唔同咁 但價錢上就貴幾十蚊啦如無折的話
    我都好鍾意飲哩d朱古力架....但因自己身子唔好要戎飲凍野

    回覆刪除
  7. 來我的Blog,就可看到Sylvanian Families升價升得很厲害。
    [版主回覆05/12/2008 00:06:00]上次已看了

    回覆刪除
  8. 美版同日版的公仔d毛毛差好多.手感同質感都唔同.我想等日版出再買呀.日本網站有d有打折.日本定價8折.可能寄返香港會比香港當地買還要平.日本好似還沒起價.咁架香港會升得咁快呀. ...代理商食水會唔會太深呀.
    [版主回覆05/12/2008 00:06:00]事實兩者在質素方便係有相差的, 除非貨品日版有出產, 否則都只能買歐洲版呢.
    我不懂日文, 所以都好少去日本的online shop, 不過都想看看這些網站是否化算呢, 所以希望你能提供給我看看啦! 謝謝你啦!
    香港的店舖都剛已全面加價了, 代理也只是交代物價上漲原固, 我們也只能感到無奈吧...

    回覆刪除
  9. 去睇日本網路 都還沒起價.點解香港先起呀.代理商食水太深啦.真過份 .
    [版主回覆05/11/2008 23:53:00]是嗎, 我以為日本已經升了價, 好希望日本無咁快加價啦! 你台灣那邊未加價吧?

    回覆刪除