2008年11月26日 星期三

負離子+染髮, 收到大包裹喇

今日請左半日假, 同埋阿妹一齊去整頭, 係時候要做負離子, 都係為左朝早唔洗咁早起身去整個頭, 依間都真係做得唔錯, 起碼好過我上兩次做o個兩間, 做完旱到呢... 不過依間做完自己返去洗頭無咁o既現象, 下次可以再試...


color未好明顯, 髮型師講要洗多排先會開始淺色.


不過真係好無耐性坐咁耐, 唔係坐到pat痛就腰痛腳痛, 係, 我真係坐都會坐到腳痛lor... 吹漲!



一返到屋企, hugo個鼻就不斷索, haha, 我個頭好香呢...



 


今朝重o係公司時, 好彩又比我收埋lulu寄比我的大包裹, 真係超快收到, 上星期五寄, 今日就收到喇!



拆開個盒, 部份東西係我搵lulu幫忙買的, 但一路拎一路就wah wah聲, 原來lulu重送左x'mas card and gift比我, 自學生年代後都真係好耐都無收過card喇, 重收到份好啱我的禮物, 就係vaseline, 真係超細心呀!



auntie lulu送的x'mas stocking內有bear bear同sticks, 兩兄弟收到都好有興趣.



P.S. 自己可能買多左set mini light, 有興趣買的blog友仔留言比我喇.


(樣本可參考lulu's blog: http://hk.myblog.yahoo.com/lulu-sa/article?mid=1818)


沒有留言:

張貼留言