2009年10月29日 星期四

相識十週年

10年前的10月, 雖然唔記得廿幾號了, 但依日就係在朋友的公司BBQ聚會時第一次認識黃生, 不經不覺, 話咁快就過左10年, 一齊經歷過好多開心的事, 唔開心就真係唔多記得, 依個就係我o既優點吧, 黃生係個好肯就老婆的人, 就算有時argue, 佢都唔喜歡同我嘈落去, 依d都係我地咁多年少爭吵的原因, 大家都學識好多相處之道, 依方面本來就係一種好深的學問, 有幸做了夫妻, 有幸一起過了十年, 希望有幸能一起共渡往後的日子.


今年咁特別的日子, 送了隻Forza 特別版比黃生做禮物...



拋磚引玉係要付出少少o既, 我想買咩, 下次話你(黃生)知呀... 


其實黃生平時都時常幫我找數架喇.


沒有留言:

張貼留言