2012年2月9日 星期四

煲劇看社會問題

最近追"缺宅男女"已到尾聲, 本身都幾喜歡依d寫實戲, 唔理佢有幾多成真幾多成假, 相信無錢買樓的香港人都一定大把, 講依家樓市幾唔正常, 政府幾無能, D樓根本貴到唔係香港人住, 結婚都無個安樂窩, 又點會有開心的生活環境. 有時睇劇從中睇到社會的問題, 都值得令人反思.
上一套"換樂無窮"就有講大公司加價, 就好似香港依家攏斷市場的情況越來越嚴重, 地產霸權, 好多食店連鎖店超市等都係地產商旗下的, 領會點迫小商戶無路生存, 大商戶做獨市生意迫人買貴貨, 我都開始正視依個問題, 唔係話我可以學人擺買依d地產商店, 但都會盡量身體力行, 幫襯多d小商戶, 依家經過一d辦館都會買多d日常用品, 要係依d舖都做唔住, 到時挨貴貨都係自己.
另外都想講最近的雙非孕婦問題, 雖然我未有生小孩的打算, 但諗諗都知有幾深幾長遠禍害, 首先香港的孕婦得唔到合理的醫療服務分配, 私院只為賺錢開天殺價, 公院的醫護有幾辛苦服務沖急証的內地孕婦, 重有依班雙非小孩日後的醫療, 免費教育,  房屋津貼等都已經覺得比人吸緊血, 如政府再唔決定採取行動, 我地又點會有好日子過呢.
香港依家問題多多, 香港人亦埋怨多左, 眼見有些人出聲行動抱不平, 但亦有人係為鬧而鬧, 咁o既社會風氣又點會和諧, 有時實在要思考清楚邊d人係忠言邊d係為挑起火頭想製造混亂.

2 則留言:

  1. 缺宅男女我都有追唔錯 , 依家香港社會風氣變了 ~ ~ 連環境生活樣樣都加加加真係有排捱喇 ~ ~ ( =*工*= )
    [版主回覆02/11/2012 15:09:18]係, 其中最慘就係物價不斷上升, 我昨晚去買貓糧又加價, 一兩年內已經加左4次以上, 但人工點加都追唔上通漲, 真係生活艱難.

    回覆刪除
  2. 所以好懷念以前英國殖民時期日子
    [版主回覆02/11/2012 14:02:50]以前我未好了解個社會, 只知依個個政府太多無能的地方.

    回覆刪除