2012年4月8日 星期日

再臨東京 - 森林目標之旅 8APR12


兩年無黎日本, 今日再來臨, 繼續我的森林目標之旅!!


依然住HOTEL CENTURY SOUTHERN TOWER, 今次住3人房, 房間大點, 一人一床更舒適!







放好行李已經8pm, 行去shopping mall好近好方便, 睇見每樣東西都特別精緻!




時候唔早, 經過蟹道樂, 好多年無食呢, 今晚有姑姐萬歲, 開心極了!!







order 了一個7800yen set dinner 及散叫order

 




crab sashimi 無想像中咁正, 有點筋.




啖啖肉的蟹腳





我最讚的蟹糕susi, 真係好好味架!!




即燒蟹腳, 肉汁燒到熱辣, 味道更鮮, ho si !!








芝士蟹煲, 不錯.




蟹天婦羅又係啖啖鮮味的蟹肉, 激讚!
鮮蟹柳susi, 內有點wasabi, 提升蟹柳的鮮味!




最後的抺茶雪糕, 滿足了!!






已經10點經過歌舞妓丁, 仍然咁熱鬧.





比我搵返上次食的鹽燒海老, 即係大虎蝦, 點忍得住唔回味下.






手掌咁大隻, 點會唔滿足!!




最後還去了24小時的U.S. MARKET 100yen店掃我至愛的calbee薯片, 左2行的雞湯味係我至愛!!



第一晚到埗時間唔多, 但已非常滿足呢!!

 

 

13 則留言:

  1. 姑姐真係太錫你啦, 又叫埋你去日本!!!

    回覆刪除
  2. 第一日都咁豐富,期待你黎緊ga行程。

    回覆刪除
  3. 正正正,繼續UPDATE 你既行程呀^^ 我都要去掃 100 YEN 店~

    回覆刪除
  4. 好正 ~ ~ ~ 期待你影多 d 靚相 ~ ~ ~ (= ^ 1^ =)

    回覆刪除
  5. 我都好掛住東京呀~~~~~~~!!

    回覆刪除
  6. 好豐富呀!~~!!

    回覆刪除
  7. 啲蟹好正呀

    回覆刪除
  8. 流口水中

    回覆刪除
  9. 真的是很喜欢你的游记,加油!

    回覆刪除
  10. 越睇越肚餓....= =''

    回覆刪除
  11. 嘩! 第一日就食咁正...吸引C我啦

    回覆刪除