2012年6月27日 星期三

上海婆婆

星期日陪表妹一家到葵芳行街十平, 晚飯時間度度都咁多人, 最終揀了去 - 上海婆婆, 依間舖幾間分店永遠都好多人排, 所以今次都係第一次試.

個人黎講, 上海菜我不太喜好, 不過當中都有些我喜歡的食物o既...

就如鎮江肴肉, 喜歡佢的肉配上jelly般的口感, 今次依間較實口, 點上醋味道更佳.

 




蒜泥白肉 - 唔好見咁紅以為好辣, 實在一點都不辣, 醬料偏甜, 配上薑絲與粉皮亦不錯, 肉片肥瘦有序, 只是唔夠辣亦唔夠蒜味.





上海炒飯 - 炒得粒粒晶瑩香口, 配上臘肉更野味.




肉香茄子 - 醬汁甜甜地, 我喜歡.





鍋貼 - 我無食, 依類皮厚的上海食品一向不是我杯茶.




沙鍋雲吞雞 - 雲吞不錯, 湯濃, 感覺味精重了點, 雞拆肉碟上, 配湯食無咁諧.



總觀是一間我比較喜歡的上海菜, 坐位舒適寛落.





另在糖伯府點了creme brulee, 依然蛋香皮脆, 正!!


1 則留言:

  1. 我通常去上海菜館食上海粗炒、炸銀絲卷、鱔糊
    [版主回覆06/29/2012 11:54:57]我識好多人都喜歡鱔糊同粗炒, 可惜我唔識食, 只選擇部份較喜歡的菜式.

    回覆刪除