2012年8月13日 星期一

獨特的香港縮影 微型藝術展 (I)


睇BLOG友講大會堂有個 - 獨特的香港縮影, 終於一嘗心願去參觀及攝影, 好耐都無帶大機出街喇, 今次去實在睇得影得好滿足好開心, 作品亦好精彩, 實在非常感謝所有作者的心血製作出色的製成品供人欣賞!!

-以下相片用Canon 550D 拍攝

其中最喜歡的是這個舊香港夜街景, 五光十色的燈光不停閃動, 令人看得目不暇給!!















 

 












唐樓後台外的景貌, 造得相當細緻!











 




好懷舊的金舖



 






 







 
















 



























































另一最欣賞之傑作玩具店, 整到咁微型已經好驚嘆, 重要整到咁密質質, 真係五體投地!!
睇下睇下, 唔知有無一件玩具係我曾經玩過呢?

其實, 我細個屋企好窮, 屋企人係唔會買玩具比我的 (攪到依家買到傻 -_-") , 玩的多數都係唔洗用錢買的小玩意, 如摺紙, 捉迷藏, 紅綠燈等與鄰家小朋友一齊玩的集體遊戲咁, 記起有次我同鄰家的小朋友一齊寫理髮的宣傳單張,  因我住的樓層有戶鄰居剛好係私伙理髮店, 寫完後重要入在每家每戶大門的信封入口派街坊, 攪到夜晚幾家的家長來拍門揭發先知驚...haha諗起得啖笑, 而細個時的玩具都是在文具店一齊賣的, 如下面這種賣玩具的店舖實在少見.














 











 

展覽日期:2012年8月1日(三)至9月21日(五)
開放時間:每日上午10時至下午6時(逢星期二休館,公眾假期除外)
展覽地點:中環愛丁堡廣場3號地下「展城館」(香港大會堂低座旁)
(供公眾人士免費參觀)


 

介紹短片


3 則留言:

  1. 真係好靚呀。。。如果可以加埋D子民影相就好啦。。。。但無可能啦。。。
    [版主回覆08/15/2012 17:03:59]好主意wor, 不過個個都比膠箱封住, 成日都聽到相機撞箱的聲...個個都影到傻.

    回覆刪除
  2. 好靚呀!! 最睇睇吓間金鋪!!~ 上星期六本來諗住去睇, 但後尾太累無出到去, 一定會搵日去睇呀!!
    [版主回覆08/15/2012 17:05:14]真係好正呀!! 係就盡量早少少到喇, 2點已經開始多人.

    回覆刪除
  3. . 我無份親身睇但响VICKI呢兩篇BLOG度睇補返數啦. THANK YOU!
    [版主回覆08/15/2012 17:10:16]haha, 我都睇得影得好開心, 無機會去睇, 睇blog友的相都係好方法架...

    回覆刪除