2013年10月7日 星期一

深水埗 合益泰腸粉王, 劉森記竹昇蝦子麵

講到腸粉王無人唔識深水埗的合益泰, 係人食過都話佢最滑, 好耐前見過有個死o靚仔食到攤開晒d腸粉黎食, 原來咁樣可以點多d汁食更滋味, 上次睇<情逆三世緣>就見返依個場面, 其實又真係好食d, 不過咁攤法手都軟.


晚餐去了竹昇麵聞名的劉森記(右邊門口o個間), 黎親我都幫襯雲吞撈蝦子麵, 蝦子咸香係特別開胃吸引, 雲吞size唔大, 但得3粒真係孤寒d.


黃生的鵝腸撈蝦子麵, 鵝腸好爽口無腥味, 靠點辣椒豉油.


5 則留言:

  1. 好正, 好正, 回來一定要去吃.

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望你快d帶埋寶貝返黎一齊又玩又食!!

      刪除
  2. 睇見都想食,不如妳加番個“追蹤者”,咁每次妳出Blog,我都會知道

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持先呀!!
      o個個好似係join google+, 我都唔知有咩分別, 有blog友join左, 感覺我留言又要再log in麻煩少少而且留言格式不同, 你可以加我入你的"閱讀清單", 咁你一入你的blogger資訊主頁面就會見到blog友的update.
      嘗試下先, 有問題再一齊研究..^^

      刪除
    2. 我已經加咗入閱讀清單度了,Thank you

      刪除