2013年12月24日 星期二

甜品與精品聖地 - 自由が丘 2013 - 24 DEC 2013(DAY 3)

第3天先去食個天婦羅丼先, 真係好抵又好食! 睇睇下好似香港開左好多分店o個間.


今次再來 自由が丘, 感覺比上次好好多, 搵到好多有趣喜愛的地方!

途經一間花店, 看著令人心花露放!


 今個trip無特別安排巡SF的行程.
無意中發現的玩具店, 看見森林家族的飾櫃, 即入內看看.


display 櫃裝飾得不錯, 很有聖誕氣氛!





內裡貨源不少, 但特別版就唔多覺, 美版更加沒有, 我都少少地買了一盒支持下喇.^^







 上網搵資料見到有間Cath's Cafe, 但雜貨不太多, 亦沒有茶座.








今次自己編行程, 搵到間專食甜品的 Sweets Forest , 位置不太顯眼, 搵左一陣先搵到.
上到去看見門口已經非常可愛甜美, 有日本人見到我地準備影相更主動幫忙, 太好了, 難得的合照.


內裡是多間不同的甜品店組成的地方



很多舒適座位, 最適合情侶



好多可愛造型的甜品

 



不要被外表騙了, 這不是點心, 也是甜品喔!!



這間最多人排隊, 我地都唔執輸先.







由於太貪心, 3個人order了五款甜品, 看就細細件, 其實都食到好飽好流, 不過味道實在不錯.



大滿足!!




下次一定再來!!







 食飽後繼續行程, 這邊小店比較多藏在小巷內














上了間百貨公司逛逛, 又看見喜歡的聖誕精品, 但貴得可憐, 只好拍照留念.




晴天shopping心情也特別好!




下一個目的地是我今個trip最喜歡的地方, 回頭的火車方向


今個trip最喜歡就是 Tranchi 喇!!


這個地方雖小, 但都集合我最愛的雜貨精品, 要看完所花的時間也不小!









很喜歡的兔兔飾品, 但太貴喇, 都是拍照留念吧.


我同表妹一看見都異口同聲: "嘩"起來
這些編織公仔實在kawaii lei !!













行到開始天黑先捨得走, 下次都一定再來的!!


 馬年新年飾品 @ 時・遊・館



店舖太早收了, 有些想去的地方已經收了, 唯有下次.
另一喜歡的家品雜貨店.










 IL BISONTE 手袋皮具專門店



很歐陸式的角落











以下是回到新宿的店舖, 極抵買的sault , 大部份都只是1050yen


喜歡的編織格紋袋


經過新宿駅, 剛巧遇到聖誕老人飛車檔播著聖誕歌巡遊, 又響安又叫囂, 好有氣氛呢!



是晚去蟹道樂晚餐


最喜歡蟹糕susi !!!










美味滿足地又過了一天!!



買得不多, 最滿意在sault買了張超抵超滑的珊瑚毯只係1050yen, 又買了一堆杯墊, 開始變杯墊控, 下次都可以post我買了一堆的杯墊了.


沒有留言:

張貼留言