2015年1月17日 星期六

The Cupping Room

行過見咁多人食又有位就入內試試, 其實依間食物中肯講句無咩特別, 都係差不多款的All day breakfast, 但如果同人地多款式的比較就變得有點遜色.
最令我不滿反而係服務的方式, 唔係態度差, 我本來坐下圖的有reserve牌位置, 佢話有人訂左, 我個刻諗依D小餐廳都有訂位咁好, anyway我都坐隔離佢安排對住咖啡機的位, 坐得不太舒服, 問佢下面如果有位可否幫我轉, 佢都話好, 當然佢之後都無理過我地, 咁唯有我主動再問下面個位可否轉呢, 佢又話唔得有人訂左, 到左我隔離佢原本話有人訂左的位, 我見到有外國couple坐, 我亦唔清楚佢係咪就係訂左位的客人, 但佢之後竟然可以再轉去卡位坐, 咁我就真係覺得有問題, 每個位都話有人訂我都可以當官腔, 最多都係食完走人, 但選擇無視本地客而只服務外國客人, 真係接受唔到依種服務態度!

 



沒有留言:

張貼留言