2016年1月31日 星期日

皇牌眼霜 ESTEE LAUDER

以前我都好少買較貴的護膚品, 但年紀開始大, 唔想理都唔得, 幾年前新加坡的親友因公司有優惠買好多大品牌所以送了ESTEE LAUDER的眼霜比我, 當時都覺得無咩特別, 因為未到須要的年齡, 最近發覺有眼紋都幾犀利, 所以都想搵佢幫我買, 可惜佢都斷晒貨, 只好自己在HK搵, 終於比我發現Colourmix 特價都好抵, 慳返唔少呢!
用後事實係少左紋的, 不過都要配合早睡同飲食習慣, 好似我咁夜瞓的人, 好左一排都會打回原型...XP 
還有之前都嘗試過一些日本眼霜, 但無成效之餘重生多左幾粒油脂粒, 但用返E.L.就無再生.


沒有留言:

張貼留言