2007年11月16日 星期五

Tokyo X'mas trip 2007

昨天confirm了join姑姐同表妹再去

tokyo旅行, 今次會在當地過埋santa, 所以陪唔到黃生同兩個仔(Hugo & Haven)過santa了, 但出發之前都會同黃生食聖誕大餐慶祝左先. 唔好掛住我啦, 我會買手信比你架啦.


 


上年去tokyo時都未喜歡森林家族, 今次再去會做定research, 希望可以買到特別的產品啦.


5 則留言:

  1. 超羨慕呀
    做咩唔同埋黃生去呀係咪佢要負責睇住你兩個仔無得去呢
    係呢咁你幾時出發呀 我都好期待你買d香港無o既森林家族產品呀
    [版主回覆11/17/2007 15:36:00]
    你唔洗羨慕架, 你都可以plan下同你個男友仔去架麻, 一定好好玩的.
    你估得無錯, 黃生好重要架要睇住兩個仔仔麻, 不過最重要係我姑姐好好架, 咁多次都係佢請我去架, 所以真係 晒佢!
    我個團23-28/12 晚機去晚機返, 好抵玩架!

    回覆刪除
  2. 我都好希望可以去旅行呀~~
    不過, 實在放唔底肥頭妙 同PinLinPin 啦~~
    因為試過放底波仔 比人照顧一日姐, 都出咗事
    最後就因為個一日,  波仔 死咗啦....
    所以幾想去旅行都好, 都真係唔放心, 唯有得個恨字啦....哈哈
    記住玩得開心d呀...
    [版主回覆11/19/2007 00:56:00]點解會發生d咁o既事架, 有機會gathering時你再詳細話我知呀!
    我上年同黃生去bangkok旅行,搵左我呀妹同佢男友黎我屋企住3晚幫我take care hugo, 當時haven重未黎的, o個次佢男友照顧得hugo好好, 反而我阿妹就叫晒佢做阿四... 真係有d唔好意思, 不過如果我兩個想再去旅行又想放心, 都只好再搵佢地.
    或者你都可以搵個親戚黎照顧會好好多架.

    回覆刪除
  3. .你係咪都係報東瀛遊, 玩6天, 除了東京, 還會去那裡, 貴唔貴呀, 因為踏了兩天聖誕假, 應該幾貴. Anyway, 玩得開心啲, 買多啲森林家族.
    [版主回覆11/19/2007 01:04:00]係呀b ho mami, 都係同上年差不多, 但都有d唔同, 去Hello Kitty Land, disney, 箱根蘆之湖, 台場, 彩虹橋, 新宿同銀座等等...
    個團都真係貴平時好多, 要成萬一, 我諗你個團都好似要萬三, 不過我都真係好好, 有個好姑姐請我咋.
    係呀, 我都搵返d上次去北海道買森林家族d資料比你, 整理完先再send比你啦. 希望大家都有所斬獲啦.

    回覆刪除
  4. wah~~~ 又有人請你去日本,超開心呀!!
    記住買多d 特別版返來呀~~ 其實在日本係咪都會平過在hk買的? 如果係,就更加忍唔到手呢~~
    [版主回覆11/19/2007 01:10:00]係呀, 真係好開心呀! 希望可以買到心頭好啦.
    其實講正價就一定日本平, 但如果香港有promote就差不多價錢, 所以上次去北海道的bic camera就真係平到你唔信, 或者你都要plan下同男友仔去, 一定買到你兩個都拎唔晒架!

    回覆刪除