2007年11月13日 星期二

有趣回憶 -- 男士的玩意


高達模型一向係男士的至愛, 等如我愛森林家族一樣, 玩模型的嗜好細至我brother, 大至我老公, 真係無分年齡架.


記得幾年前的一個晚上, 發生了一件事, 雖然我不在現場, 但聽了後都覺得幾攪笑抵死.


我妹妹告訴我這晚是本應去grandma屋企食團年飯, 佢叫細佬(8-9歲)去換衫出發時, 佢好唔開心咁同我妹講......


細佬:[家姐, 我好唔開心呀... ]


妹:[發生咩事呀]


細佬:[媽咪今朝掉我d玩具呀..... 我唔見左高達隻手呀......]


覺得奇怪的妹:[咁你成日周圍玩完玩具又唔執, 所以咪咁lor]


---晚飯過後---


由於這晚天氣寒冷, baba , mama 同妹都一齊在床上好溫暖的看電視時, 細佬都重o係冰冷的地上依依哦哦:[ 我唔見左高達隻手呀.....好慘呀.....唔見左....] 重覆又重覆, 攪到mama終於發火, 我阿媽容忍到極點就會爆啦......


mama:[你嘈夠未呀, xo$^&*......)(唔好晤會係嘈口, 只係d一般鬧仔的說話)


細佬:[咁你整唔見我高達隻手麻.....] --- (又長氣又沈氣又可憐的語氣)


mama:[(咁我斬左隻手比你(痴)返上去啦, 得未呀!] --- (又開始失控咁爆鬧)


細佬比阿媽鬧到哭住講:[你隻手咁大隻, 都唔啱用....] --- (又會咁有sense)


忍唔住的阿爸終於出聲啦:[好啦, 好啦, 唔好嘈啦, 聽日baba買過隻手比你啦...] --- (唔係化!)


無奈的細佬又答:[ 出面無得淨係買手架, 你唔想買就算啦, wowowowo.....]


 


 


 


後記:  我聽完之後都有點無奈--我就係o係依個愛生士家庭成長, 不過又攪得好好笑--事實依個家庭有好多歡樂的事情發生.


5 則留言:

  1. 你媽咪d gag好得呀
    斬左隻手比返你細佬個高達模型用
    真係妙問妙答
    [版主回覆11/14/2007 09:01:00]係呀, 我媽媽d gag係無心爆發的, 所以我同我妹, 成日都笑佢地.

    回覆刪除
  2. 你屋企人啲對答都好攪笑.
    [版主回覆11/15/2007 09:30:00]真係唔少樂趣

    回覆刪除
  3. 哈哈你都幾好記性架喎細個時o既屋企人對話都仲記得咁清楚
    [版主回覆11/15/2007 09:32:00]其實都係年幾兩年前的事, 因為我細佬細我16年架, 係咪相差好遠呢.

    回覆刪除
  4. 家姐,雖然有D漏洞, 但係都好好笑...
    睇返你D野, 令我回想起個晚, 好似沉日發生0禁呀
    你還記得這句嗎?
    MAMA:(你依D人呀, 個雷0披你, 個天收你, 察人拉你呀!)
    [版主回覆11/15/2007 09:35:00]打依篇blog時, 都想打電話比你問details d, 不過太夜都係唔嘈你啦.
    你又講佢鬧你d野, 小心人地晤會你呀媽係傻架.

    回覆刪除
  5.  真係好好笑. hahaha~~~

    回覆刪除