2011年9月20日 星期二

New member 砂糖黑兔

買左個新朋友陪砂糖兔, 就係黑兔喇, 唔好睇佢黑蚊蚊, 真係越睇越可愛架!!


趣聞: 因為我唔熟悉砂糖兔, 最初買黑兔返黎時... AYA!! 點解隻兔短手短腳o既?? 我重擔心係番版, 但我見間舖都好多日本產品架, 應該唔會掛?! 上網搵又搵唔到資料, 最終原來佢唔係番版, 只係Q版, 不過我都係換返隻30cm高的黑兔, 襯返屋企隻砂糖兔麻.





 


好開心多個朋友仔





 


無意中見到老闆返左新款裙, Kawaii lei!! 睇到我對眼即刻發晒光, 真係好可愛好靚呀!! 依家天氣開始凍喇, 懶係自己搵藉口... 又敗埋回家...





 


黑兔$148/, 衫$168 (老闆特價$160/, 有得平已經好開心...hehe)


 


 


1 則留言:

  1. 有衫賣tim... 太利害.. 其實砂糖兔係日本定係韓國出 ?

    回覆刪除