2011年9月25日 星期日

馬國Tioman陽光海灘-Marine park浮潛篇 day4 - 25/09/2011

第3日o係Tioman, 一早本來有雲, 但出到去又好天了.


今日join左個私人local tour, 係昨天的潛水領導介紹的, 比酒店報的平, 只係250馬幣/一車載4人, 可由早玩到6點都得, 其實主要都係搾車帶載你去睇下景點, 玩浮潛(唔包器材).


先去睇海龜, 11點至開, 去左附近碼頭睇左海先.











 


水都好清, 但因有魚船有油污, 睇下就算了, 坐左海邊餐廳飲杯野.





 


夠鐘就起行, 到海龜生育中心參觀





 


聽左陣power point, 有點眼瞓, 不過都了解人類點殘害佢地, 其實除左海龜, 所以生物及大自然都要愛惜呢!!








 


聽講座時有隻kitten, 好細隻, 好可愛, 重咬了黃生腳幾口








 


第2點去睇waterfall, 都知無咩料到架喇, 睇兩眼就走了.





 


waterfall的水都好清的





 


最後去了marine park, 附近都有唔少貓貓, 睇見佢地就覺得寫意





 


馬國人對貓貓好好, 依隻kitten(有2隻的)竟然有成盒雞飯食





 


marine park其實o係個碼頭度





 


都會見到好多熱帶魚同海贍





 


wah, 只要餵佢地食麵包就會游晒埋黎





 


有大條有細條











 


一無野食又游開了








 


知道有野食又黎喇
































 


突然間, 我睇到有幾條唔沈常的魚類... 有點懷疑, 睇睇下佢就好快走返海底了, 當時我已經覺得見到baby shark, 依樣係我返到酒店問親友先証實的, 真係好興奮!!!





 


條baby shark頭上的紋





 


之後有其他人浮潛比魚咬到流血, 我地都懷疑係咪比shark咬, 好在我地玩完先見到依個情形, 唔係我都唔敢再落水呢.








 


身邊都游滿了熱帶魚, 今次真係撞到我!





 


其實最後發覺依個local tour睇海龜同waterfall都係無須要的, 值得去的只有marine park, 而由酒店去依個碼頭都只係一段15-20mins.的車程, 有興趣只須搵酒店車載你來回都ok, 應該都唔洗250馬幣. 當然另外重有好多款唔同的local tour, 出發前最好做定research 邊款適合自己.


2 則留言:

  1. 海裏 d 魚 好靚 ~ ~    d 魚撞到你痛唔痛 ~ ~ 
    [版主回覆09/26/2011 23:15:00]係呀, d魚真係好多好靚! 比佢地撞到都唔痛, 係有點驚比佢地當魚糧咋...

    回覆刪除
  2. 旅行見到貓貓,好開心,俾魚圍o既感覺係咪好正呢
    [版主回覆09/27/2011 00:31:00]係呀, 我地養貓之人出外見到貓貓真係會特別留意架.
    比魚圍的經歷實在好難忘好開心呀!!

    回覆刪除