2011年9月28日 星期三

馬國Tioman陽光海灘-最後一天 day5 - 26/09/2011

這天已經係最後一天在Tioman, 好有趣, 出外見到的天氣竟然係陰天, 唔知係咪個天知我唔捨得, 所以唔再用太陽對住我呢?!





 


食早餐時, 有隻猴子仔走了入餐廳拎野食, 動作表情趣緻可愛, waiter見到都一副耐佢唔何的笑臉, 感覺大家都相處和諧融洽.





 


之後在屋頂才發現佢地有成個家庭呢~~





 


這天才發現酒店房附近的水池竟然有好多科斗, 令我記起小學時會去水渠邊玩科斗.








 


好多美麗的東西在這天才用心發現, 走時看見這朵漂亮的花








 


再看看resort內其他款的酒店房





 


這是lobby對面的game room, 有乒乓球, 遊戲機, 枱波, 上網等...








 


這種是最平的junior room, 外睇感覺都唔錯





 


lobby對住的小橋流水





 


check in後的半露天屋簷下, 又有隻貓貓行了過黎, 重痴住我同黃生隻腳唔走, 實在令我點捨得走~~





 


好喇, 又到時間講byebye



 


依幾日o係度玩得真係好enjoy好好玩, 好多難忘的第一次, 亦好喜歡依度的環境, 有機會都一定再返黎!!





跟住就返去singapore喇


1 則留言:

  1. 真係幾正喎
    [版主回覆10/02/2011 20:45:32]美好時光過得特別快...

    回覆刪除