2011年9月29日 星期四

返回新加坡-行街巡舖篇 day5 - 26/09/2011


不捨得但都要離開Tioman了, 返到新加坡先返回親友家放底行李, 同剛在香港返黎的uncle auntie食個lunch, 閒聊一會就去了Orchard road 行街shopping.







多謝網友資料及親友的帶領, 毫不廢力就搵到其中一間賣SF的店舖DOLLZ INC., 不過依度真係無咩貨, 應該話我大多數想買的都有了, 比起來香港變得算多款, 最後我亦只有在這間店買了一款SF carry case做自己的手信.











依間其實係朱古力店




在food court見到唔少想食的甜品





在這間買了兩件cake試







下面係chocolate, 好好味好creamy, 朱古力亦夠濃, 上面係coffee, 都好味, 但個人較好前者.




杯仔布甸, 好似蛋撻咁, 即晚未得閒食, 第晚食餅皮變得一般




但款式夠多, 實揀到自己喜歡的味道





行到咁上下, 親友帶了我們到一間新加坡抵夾好味的泰菜餐廳



 

炒芥蘭苗, 唔夠第一晚好味, 但都唔錯




泰式salad, 係酸酸的, 我唔太喜好





蒜蓉炒蝦, 個個都話good





青咖哩雞, 第一次食青的, 又唔錯wor, 係雞太細件, 煮到鞋左d




菠蘿炒飯有水準





海鮮河粉炒得香口



依餐唔錯, 但都說實話, 香港真係有更多更有水準的泰菜, 唔須要刻意黎依度食.

2 則留言:

  1. 見到啲cake都好想食
    [版主回覆10/02/2011 20:40:05]有幸機場都有得買, 買左可以買多2件返香港食.

    回覆刪除
  2. 經你介紹, 新馬好似變咗好好玩! 之前我從未想過去新馬, 因為覺得會好悶. 但睇你的行程和食物再好吸引喎. 可能你有親戚帶路, 參加團應該無咁好玩.
    [版主回覆10/02/2011 20:44:07]其實兩個地方都行得唔多, 馬來西亞更無去過city, 但我都好enjoy o係tioman island的所見所聞, 而好多人都話新加坡無咩玩, 不過要係plan一兩日去環球影城, 或者zoo等, 旅程都會變得更充實.

    回覆刪除