2007年12月1日 星期六

Haven打預防針




星期六下午book左獸醫幫Haven打預防針, 可能Haven成年都未出過街, 有d興奮, 不過出到街又好乖乖喎.


醫生讚Haven打針好叻, 因為打完佢都無嘈, 重諗住有心理準備佢會發皮四咬人, 真係好在醫生手勢好. 醫生重讚佢d毛好似絨毛, 特別滑喎! 重除口講話可以配種, 不過我講諗下都有, 不過怕會有病, 所以都無諗lu.


2 則留言:

  1. 我隻波子囝一出街都好乖咁唔抓唔咬個袋乜制架 但喺屋企一發脾氣就dum地同搵個屁股對住我地
    其實我真係好想拍佢地d video post上黎架但硬係唔知點解upload唔倒上黎喎我試過但佢成日都話我d file太大唔得 因為video始終 全神d麻...
    [版主回覆12/02/2007 15:54:00]dum地同搵個屁股對住我地----> haha 爭係諗都覺得好攪笑呀, 真係好想睇下波子的video呢, 我諗你個相機用左較大M數的setting, 你試下較細d再upload睇下得唔得呀.

    回覆刪除
  2. 好可愛呀....自己入個袋度嘅
    haven未desex嘅咩???
    睇相見到haven & hugo d毛毛都覺得好軟屬呀
    [版主回覆12/02/2007 20:32:00]其實諗住新年同haven desex架啦, 醫生要平日至做手術, 我同黃生新年至可以一齊去麻, 記得上次hugo desex時我有d想喊, 唔係唔想佢desex, 而係見佢麻醉左個樣, 醫生為了hugo安全, 將佢條脷放出口外時, 我見到hugo個樣好似死左(財財財), o個刻個心其實好唔舒服, 離開診所等佢做手術時, 等待的心情真係好down呢.
    任何手術都有佢o既風險, 所以我都會害怕呢.

    回覆刪除