2007年12月10日 星期一

拍賣買的森林屋


上星期係auction買了這間屋, 最初我在電話問seller貨物有無damage時, 佢就奇奇怪怪話上次拍賣的buyer痴痴地架, 話佢的貨唔係9成新又有up味, 重話個buyer不斷send e-mail叫佢還錢, 初時我都唔多明佢想講我買的拍賣其他人有如此問題還是..., 跟住就叫我睇左先, 其實我都有心理準備, 起碼有咩問題我最多唔買.


之後明白seller之前其實是不打自招, 因為佢上次的拍賣被人投訴上面的問題.


到我見到實物同佢係拍賣話有9成新, 真係相差很遠, 佢重話d跡係本身有, 回想都係佢的大話, 我唔想買之後, 佢就主動平比我, 因為此貨品已絕版和唔太貴, 最後都心軟買了, 希望可以返新成功, 否則都可作display架用ma. 


事後重有些少不快, seller當晚竟然還close了拍賣, 我叫佢比我bid返, 佢重話"我以為你唔想bid and 我知你想我多d fun, 不過唔洗啦, close左再開又要錢, 所以都唔會再開個auction啦..." anyway, 我都唔想同佢糾纏, 只係覺得當初佢在auction的不實詳述已經好唔啱, 然而主動減價為求出售後, 又好像心有不甘而close了拍賣, 如此行為真係低劣.


其實有時在網上拍賣可以搵到好多又平又抵的心頭好, 但亦要小心內理可能埋藏的陷阱.


今次我都算好, 雖然貨品有污, 但經我清潔後都可以將問題減少了, 總算無白費金錢與心機啦. 凡是向好的方面看, 人都會開心自在d麻.


5 則留言:

  1. 始終係2手野, 真係唔好太高寄望呀
    佢又會肯主動減價咁怪嘅?? 佢好等錢洗嗎??
    不過有up味先好笑呀(你有無聞過呢haahaaa)...
    但佢話d跡係本身有我都相信架
    因為我買親d屋都發現幅牆一達達,color唔均衡
    我相信Urban House都好難買得返...
    除非好似department store再有貨啦
    [版主回覆12/11/2007 09:22:00]佢肯減價, 都係佢自知件貨都唔新麻, 其實我最初都唔明佢之前個買家話有up味以為講我件貨, 好彩原來係另一件貨咋. 不過d跡太多太明顯, 相信就唔係我地平時見到唔均衡的小問題啦.
    係呀就係太難買到urban house, 所以我至買佢返黎嘗試返新, 都好在返新後都有所改善咋.

    回覆刪除
  2. 係呀...有時上網真係可以搵倒d又平又罕見o既野...但始終都唔多敢喺網上買怕自己唔識比人搵笨所以即使出面貴d都盡量會喺門市買安全好多咁
    [版主回覆12/11/2007 09:27:00]咁都係o既, 不過其實你可以從seller的評分判段到佢係咪一個好賣家, 因而減低風險架, 同埋門市已經無得買的貨, 我都會選擇係網上買返黎架.

    回覆刪除
  3. 網上拍賣真係有好人有講大話0既人, 有時都防唔到。 真係睇下好唔好彩!!
    [版主回覆12/11/2007 13:46:00]係呀, 不過都可以從seller的評分判段到佢係咪一個好賣家, 因而減低風險架!

    回覆刪除
  4. 我在拍賣見到間野時,都已經見佢好舊咁,so 無落bid 呀,因為影相都見到有撻撻,實物實更明顯~ 你試下用洗甲水抺下d 積,睇下有冇效~~
    個賣家叫咩名呀? 等我記住佢,唔bid佢d 野先~~~ 反正佢果d 野應該全都超舊又無好好愛惜的!
    [版主回覆12/12/2007 09:48:00]aya, 原來我無係相度睇清楚, 我都用左珠碧麗洗都洗到好多跡, 不過有d邊位就好難洗, 我返去試下你o既方法先.
    haha, 我廢事公開佢d資料, 我搵完私人send比你知啦.

    回覆刪除
  5. 很漂亮的房子﹗經過你努力清潔後,看來也不錯呢﹗以後還會多影一些這所房子的照片嗎?其實我向來都很喜歡這房子,只是甚少在百貨店看見它,大概三年前在太古城見過一次,但沒有買下它,至今再沒有碰見了。
    [版主回覆12/16/2007 00:51:00]係呀, 好多森林products都discontinued啦, 真係好可惜!
    我都真係花了點時間去清潔它呢, 好彩現在的樣貌都還可以, 希望X'mas前會影到依間屋的X'mas party啦.

    回覆刪除