2008年4月21日 星期一

豐收日

之前在日本auction買的貨品收到啦, 有好可愛的"Alice in Wonder Land set"



同一個賣家, 所以買埋lighting house wallpaper, 因為香港都唔多見有.



 


New World 有8折 and over $300 送 $60coupon, 所以要去巡下舖, 無諗住買好多, 但睇下計下就將之前不是最想買的products都買埋.



擺位期間, hugo硬要迫埋黎坐, 吹漲.



 


P.S. 到new world時都算多人, 我諗都係一傳十,十傳一百的關係, 多人都唔重要, 最令我討厭係遇到一對情侶, 係一對極度不知所謂的情侶, 說話大聲又煩厭, (例如: 個男同女幾次都係要迫埋我睇的位置, 重要逐隻玩具問個女友有無買: 依隻呢, 依隻呢......重覆數十次), o個刻我的小宇宙差點就控制唔住要爆, 不過今次我忍, 另轉身講左句"煩"就算, 始終在森林家族的範圍都不想影響心情, 依刻如你看到我講的是你兩個, 請你反醒在公眾場所不要不斷咁大聲傾電話騷擾別人, 你的男友和你明知別人已避開你, 但你都一而再, 再而三, 三而四咁迫人實在不知所謂, 咁o既行為只會令人反感, 自己好好反醒吧!  ...........舒服晒.


14 則留言:

  1. 哇,收獲真的很豐富啊!,恭喜恭喜啊。 唉,有些人就是不會“醒目”,肉麻當有趣的那種,感覺就像是當周遭人透明似的。不用和這種人生氣,也不值得啦。
    [版主回覆04/22/2008 09:22:00]無錯呀, 佢地真係肉麻當有趣, 完全唔知自己騷擾到人, 行為實在令人反感, 不過買野係開心的活動, o個刻鬧唔到佢地, 條氣都係頂住, o係度申出黎都算舒服d.

    回覆刪除
  2. haha vicki i saw u in new world yesterday night !! i am the fat girl !! do u remember me? the lover so bad too !! the bou so troble also ask ask and ask !! i am so lucky to see u !!
    [版主回覆04/22/2008 09:29:00]aya, 可惜你唔叫我啦, 不過你認得我嗎?
    如果我知係你一定會一齊話佢呀!!!
    個討厭男傻架, 不斷問個女友問題, 其實佢說話煩厭都算, 至衰係佢地不斷迫埋我睇的位置, 唔好比我再見到佢, 唔係我實忍唔住臭罵佢地呀!

    回覆刪除
  3. 唔好唔開心啦..有時d 人就係咁..明明你睇緊又要迫埋黎, 你拿邊件玩具佢又要拿..好煩既~ 不過我諗佢都係冇心喇...算啦~
    hugo 好識搵位坐喎~ 可能佢想上鏡比我地睇下佢呀~ 所以佢係都要迫埋黎呀~
    [版主回覆04/22/2008 09:57:00]其實我覺得好多香港人都幾無公德心, 唔會理人感受, 行為自私自利, 錯又唔知, 話你又駁咀, 有時去到日本, 真係好欣賞人地係公眾環境都唔會傾電話, 就算傾都遮住個咀傾, 等等良好的文化...
    所以一見到依斑咁o既人就令我光火, 雖然明白忍一時風平浪靜, 但唔話佢又頂住度氣, 世界又更加污濁.
    不過買野係開心的, 申完我都舒服d, 唔會因為依d人令自己唔開心的.

    回覆刪除
  4. Alice in wonder land set 好得意呀, 可惜o個時去日本遇唔到.
    Hugo好搗笑, 好似叫你唔好掛住影森林家族, 要影埋佢咁 .
    個煩男真係不知所謂呢, 唔諗下o個度係公眾地方, 不過而家好多人都好自私同好冇禮貎, 只會諗自己鍾意就得, 完全冇諗過其他人. 重要連個位都要霸埋So bad~~~
    [版主回覆04/22/2008 10:33:00]我都係, 去日本幾次都無見過alice, 真係可遇不可求, 所以都無辦法要bid返黎, 不過依家d運費又貴左, 可能d yen又貴o既問題啦.
    hugo真係幾攪笑, 無位都要攝入黎坐.
    其實我覺得好多香港人都幾無公德心, 唔會理人感受, 行為自私自利, 錯又唔知, 話你又駁咀, 有時去到日本, 真係好欣賞人地係公眾環境都唔會傾電話, 就算傾都遮住個咀傾, 等等良好的文化...
    大o既唔改, 細o既就學, 跟本就係一個惡性循環.

    回覆刪除
  5. "Alice in Wonder Land set" 小羊女好可愛呢!! 香港地總會有d無公德心0既人, 特別係而家d o靚仔o靚妹....上到巴士係咁粗口周圍飛。唉!!
    [版主回覆04/22/2008 10:40:00]無錯呀, 我都係好喜歡羊bb的alice造型, 真係好cutie!
    其實好多香港人都好無公德心, 唔會理人感受, 行為自私自利, 錯又唔知, 話你又駁咀, 有時去到日本, 真係好欣賞人地係公眾環境都唔會傾電話, 就算傾都遮住個咀傾, 等等良好的文化...
    大o既唔改, 細o既就學, 跟本就係一個惡性循環.
    見到依d學生只有側目, 因為佢地都係思想唔理智, 行為唔成熟, 你話佢只會比佢機會發癲.

    回覆刪除
  6. 唔知點解近年成日o係街見到d旁若無人的情侶
    就當我係年紀大接受唔到新觀念, 你要恩愛地阻頭阻勢就唔該返屋企, 我見過最經典係有年去尖咀倒數, 本來已經好逼人, 但個xx(唔想染污你個blog)男人拖住條女撞來撞去逼前霸頭位...
    [版主回覆04/22/2008 14:43:00]係呀, 要恩愛就真係唔好係我面前, 有時睇唔過眼我都會面向第二度大聲講佢D行為, 等佢心虛.
    要講所有睇唔過眼的事情實在太多, 講都講唔晒, 我最想拍底佢地D"不雅行為"(唔係三級的)再post上網比全世界人睇有幾可恥.

    回覆刪除
  7. 唔好咁勞氣啦~我估你琴日見到果個男仔都係扮豪姐,比佢豪一陣啦~哈哈
    你睇你收穫幾豐富~~~見到都開心番晒囉
    不過我買親森林家族...身邊好煩嘅都係一些小朋友同家長~~~完全無禮貌到暈呀...直頭推開我呀~~嬲到我震呀!!
    [版主回覆04/22/2008 15:29:00]其實我覺得佢又唔係扮豪, 雖然佢地成日話不如買依個o個個, 但到我走時, 佢地手上一樣野都無, 跟本就運吉.
    咁又係, 我都買得好開心架, 雖然有人阻頭阻勢, 都唔會影響我購物的心情的.
    haha, d小朋友反而我都忍到, 因為佢地一見到玩具真係會失控的, 見到佢地咁開心我都會好開心呢. 當然會有d比較頑皮的, 如太過份我都會出聲話佢, 不過會冷溫柔.

    回覆刪除
  8. 嘩!掃好多貨啊!
    [版主回覆04/22/2008 17:50:00]有discount & coupon 送麻, 你都可以去看看的.

    回覆刪除
  9. 上次去新世界又無哩D麻煩人出現呀...
    但反而果日有個職員好似成日跟住我地睇玩具令我好唔自然囉....但後來我望吓佢之後佢就開始主動問我地"想搵邊款不如我幫你地搵吓呀...."又問我地有無買到邊款介紹我地咁...雖然我知佢都係出於熱心想幫吓我地咁 但講真我都係鍾意自己慢慢睇慢慢簡多D
    係呀....有時哩D COUPON優惠真係會令人特登買埋D平時本來無諗住買o既產品架 我都唔少哩d經驗
    [版主回覆04/23/2008 09:41:00]係呀, 我再上次都見到有個男staff 企左係森林家族的位置附近, 都覺得好唔自然, 我買野都係唔喜歡別人騷擾的, 都係自己簡free好多.
    有人講過new world遲d可能會有更高的offer, 不過佢都無咩貨啦, 又唔入貨真係有咩offer都無用.

    回覆刪除
  10. hihi!! i need your help !! can u tell me where can buy sf in tokyo? and which sf products must buy in japan?? thx a lot ~
    [版主回覆04/23/2008 10:16:00]以下日本網頁有齊所有有售森林家族的店舖的.
    http://sylvanian-families.jp/store/search/ 注意以下標誌:




    有外國版的產品



    有日本特有的產品
     
    不過你問咩產品係日本至有就好難答你, 都係你平時在香港唔見有的, 又或是有 標誌的店鋪都會有日本的獨有產品的, 例如豬家族等等...

    回覆刪除
  11. 我唸佢地應該有睇你個網,知道你話緊佢呢~ 相信下次會識做少少~ 雖然大家都係sf fans, 但如果咁無品就fans都無情講~ 最唔鐘意d 唔理人感受的行為,臉皮極厚~
    咦? 你上次去日本買不到這個愛li詩嗎? 我以為去到日本就應該可以搵齊哩d 特別版tim~~~~
    [版主回覆04/23/2008 10:25:00]可能我去的時候係x'mas, 好多產品都無貨, 但好彩上次都買到d特有產品, 唔係就好失望, 所以有時間都盡量去多d 有 標誌的店鋪( http://sylvanian-families.jp/store/search/  ), 因為依d店鋪都有日本特有的產品的.

    回覆刪除
  12. 我之前去new world都係有個sales跟住的..所以我覺得好唔自在...我多數買野shopping...有sales 勁跟勁sales我就一定走....可能個到d sales無咩野做...所以貼身d啦......
    [版主回覆04/23/2008 23:48:00]不過個男sales好生面口架, 平時都無見過, 所以真係好奇怪.

    回覆刪除

  13.  hihi..上面花同埋d椅戈盒香港仲有冇得買@o@?
    [版主回覆09/15/2008 21:56:00]應該重有架, 下次幫你留意o下.

    回覆刪除
  14. 好呀! Thanks you!
    [版主回覆09/15/2008 22:37:00]U a welcome.

    回覆刪除