2008年9月17日 星期三

追追月

16/9晚, 中秋都過左兩日, 先去落街欣賞月光, 因為返家到樓下時, 發現個月光又大又光, 即刻返上樓上立齊架餐再落街影月光, 出門時, haven次次都想跟出門, 拎個寵物袋, 佢永遠都會捐入去想出街咁(但hugo就相反), 今次就帶依個白掛仔落樓下, 比佢一嘗睇街的滋味.


夜晚黑麻麻, 樓下人都唔多個, 有都係返家的途人, 我小心奕奕捉好haven坐o係我大肶, 期間有兩兄妹踏單車經過, haven就望到實一實, 先望左...



再望右, 眼仔碌到人實一實, 完全滿足晒佢白掛的意慾.



 


因為hugo太細膽, 所以只帶埋細佬落街追追月, 肉眼睇個月亮真係又大又近又光架, 不過拍照就變得好細小.



 


放大睇睇, 月光真係又大又光又圓呀! 月球表面重好多紋呢.



 


P.S. 其實我不嬲反對帶貓貓落街架, 佢地好怕陌生環境, 好易被驚嚇而走失的, 不過haven在我小心保護之下拍兩張照便回袋都安全的, 但為佢安全起見, 依d情況都好難再有啦. 養貓的你地都唔好學我呀.


沒有留言:

張貼留言