2008年12月10日 星期三

PK ar

成廿幾歲人, 無諗過重會pk, 今朝真係好黑仔, 拗柴時比格離個膊click倒, 無諗過會一字形扒係地, 趺倒之餘, 重撞到隻手瘀隻腳流血, 著住牛仔褲都會撞到流血, 勁呀, 好在只係擦傷少少, 亦無毀容.  當時後面有個女仔拿拿聲行過我走左, 真係覺得幾瘀, 無計喇, 都係靠自己起返身, 好在朝早無咩人睇到, 依家隻腳重痛到拮下拮下, 但又覺得自己好好笑, 唔知重以為趺到傻左.


anyway, 黑完就算喇, 唔好再跟住我呀唔該!


(依篇係私人blog黎架, 廢事阿豬阿狗都知我pk麻)


7 則留言:

  1. 哈哈哈!!! 好惨呀!(幸災樂禍..... ) 血光之災.... 得嘞, 你啲黑氣走嘞, 冇事嘞!
    勁肉酸呀!我講我自己....N年前, 我响彌敦道, 清真寺旁地鉄口"PK", 仲係放工時間, 高踭鞋, 短裙.... 我一"仆", 四圍啲人即彈開, 仲有個女仔話 : 哎吔, 佢仆親呀!冇人扶我, 見我流哂血都冇人幫, 入去一間boutique問啲sales 女仔攞塊膠布都話冇, 後尾我叫佢哋借個fittting room 俾我除咗絲袜咋, 嗰個時候覺得自己好戇居!!! 香港人勁冇同情心!!!
     
    [版主回覆12/11/2008 10:01:00]咁大個人, 唔笑唔通喊咩, 所以自己都笑下自己...
    其實你講得啱, 香港人真係好無同情心, 我都遠遠見過有女仔pk, 當時都係無諗住去扶佢, 可能佢附近有人, 又覺得理佢會令佢好監介, 原來到發生o係自己身上, 就會想有人扶下問下有無事lor...
    同朋友傾開, 都發覺香港人就係咁, 或者身邊的人無理到自己係還好, 因為有d人直情企係到睇你又唔理你, 好似你個情況有人重要講: aya, 佢仆親ar!    係喇, 盲都知我仆親喇, 真係想爆粗鬧佢!!

    回覆刪除
  2. 好慘呀乜果個女仔咁架....喺正你後面都唔扶你一把 認真無同情心呀
    不過個人無乜事就好啦
    [版主回覆12/11/2008 10:45:00]haha, 算喇, 香港人都係咁架喇, 所以唯有靠自己喇...  唔知我下次見到人PK又會唔會扶人呢, 可能都會唔想多事...攪到人尷尬咁...不過今次自己PK又覺人幫人好D咁, 好矛盾lor...
    (依篇係私人blog黎架, 廢事阿豬阿狗都知我pk麻)

    回覆刪除
  3. 乜果個女途人咁衰ga!!!! 一d 同情心都無!! 如果係佢跌親人地咁對佢又會點呢!?? 真係好無教養,心地又唔多好呀!! 我上次在大陸線親都覺得好瘀呀!好在有朋友仔在身邊扶起我咋! 你無事嘛?? 無傷根骨就是不幸之中的大幸了!!! take care!!
    [版主回覆12/11/2008 12:32:00]haha, 放心, 雖然重有d痛, 不過我無咩事, 其實都係想同大家講我咁蝦look, 一齊笑下, 不過香港人係咁架喇, 係無咩同情心, 就算我以前見到都唔好意思走去扶人, 可能怕人尷尬喇, 經過今次親身經歷, 下次有可能會幫人都唔定...

    回覆刪除
  4. 你今日真係唔好彩啦 ~ PK呢家野真係好鬼瘀, 你起返身時有冇覺得塊面好熱好興, 瘀到面都紅哂咁呀 ? 不過好彩冇咩人見到 ~ 算啦 ! 仆一野黑氣走哂 ! 你有冇搽D野呀 ? 個傷口仲痛唔痛呀 ? 小心D啦 ~
    [版主回覆12/11/2008 15:55:00]haha, 好在無咩人, 所以都唔算好瘀喇.
    尋晚黃生買左D正骨水幫我摔, 好d, 不過重要努力再摔多幾日喇...

    回覆刪除
  5. 點解個好仔咁衰架...佢見到人跌倒都唔扶下人既??!!! 太過份吧...咁你而家好返d未呀??? 要唔要睇醫生架?? 要小心d 行呀~ 係唔係對鞋太高or 未下濕? 我以前都試過呀~ 仲要係碌落樓梯tim~ 成手成腳都傷晒架...所以你行路要小心d 呀! 香港人, 都唔係個個都有同情心架~ 都係靠自己起返身啦...
    [版主回覆12/14/2008 21:12:00]唔洗擔心, 我無咩事, 黃生幫我摔正骨水, 已經好好多喇,
    講出黎都係想大家笑下我咁倫盡...
    算喇, 香港人都係咁上下, 真係唔可以靠人, 要靠自己呀!

    回覆刪除
  6. 低B家姐~ 雖然你P得冇我禁勁~
    不過真係笑死我, 最衰睇緊個時係公司, 人地重以為我痴左線....又唔可以笑出聲....個人笑到冇聲..笑到扯下扯下....超痴線~
    [版主回覆12/14/2008 21:25:00]雖然我都係想大家笑下, 不過又唔覺真係好笑到咁bor...

    回覆刪除
  7. 你講開pk~~我記得幾年同d同事上大陸工幹, 個女同事係皇罔關口對住d custom 面前pk~~你都知大陸d地下幾冼架啦~~佢起身又跌,起身又跌,我行先過佢, 聽到後面咩ban ban聲啦, 原本係佢喎....啦啦拾返佢起身, 唔係真係羞家呀~~我地見面講返都會笑到碌地~~
    (係喎~~你如果覺得仲痛, 記得去睇醫生照吓呀~~唔係撞親唔理, 手尾好長ga~~會有風濕呀)
    [版主回覆12/17/2008 14:04:00]唉, d瘀未好, 依家又摔到皮膚敏感, 我都未試過咁架, 都唔知點解咁黑仔, 依家又要轉搽"俄羅納英", 等緊有無起色...

    回覆刪除