2008年12月17日 星期三

PK之後...敏感

話說上星期p完k, 黃生好努力每晚幫我捽"正骨水", 其實去瘀都真係唔錯架, 不過第四晚, 自己得閒咪試下自己捽lor, 開始時覺得啱啱又有d痕, 咪一路捽一路當r痕, 亦都無咩異樣, 點知第日就黎料, 個膝頭d瘀都未好晒, 又好似起一撻撻蚊(nan)咁, 自己都覺得係咪敏感呢, 但我從來都未試過敏感架bor... 第日返到公司咪問下d阿姐點好lor, 佢教我搽"娥羅納英", 咁我無咪搽其他vaseline, 雙飛人, 萬秀雷敦, 咩都試下, 搽左兩日無咩起色, 同事阿姐話佢o個時係搽娥羅納英, 搽左一個禮拜好架, 好喇, 放工又死去買多支, 再搽多1日, 漸漸睇到依幾日d蚊nan係無嘜, 不過依然有d細粒粒, 又痕又紅又慶慶地, 好, 比多日時間睇下點, 即係今日, 好似又好d wor, 橫掂我依兩晚都無時間睇醫生架喇, 就搽埋依兩日先算lor...   不過, 依種痕癢程度真係想發人皮四呀!!!!!!!!!!!!!


各位又有無咁o既經歷, 可以比下咩好方法咁呢...


2 則留言:

  1. 你可能係搽正骨水敏感囉 (我覺得), 而家你最好咩都唔好亂搽, 屋企有皮膚敏感藥膏的話可以試下, 搽幾次應該會好好多架啦 !
    我成日都敏感, 所以無論屋企/ 公司, 都會有一支旁身囉 ~
    [版主回覆12/19/2008 09:58:00]所以我依家只係用消毒水清潔, 再搽娥記, 應該ok掛~~
    係o個d敏感藥有無得買架, 咩brand ar?? 貴唔貴呢.

    回覆刪除
  2. 我都覺得你可能對正骨水敏感都唔定....
    如果停搽正骨水後搽娥記都唔得我建意你去屈記有藥劑師果d就叫佢介紹你買d藥/藥膏試吓會好d....應該唔會太貴o既因為我之前都試過去屈記果d都問果d配藥師配過d敏感藥膏都ok....
    [版主回覆12/19/2008 12:11:00]THXTHX! 我再觀察患處點樣, 到時唔掂應該都會睇醫生先, 始終有得claim麻...  不過都好唔該晒你的意見呀!!

    回覆刪除