2010年4月15日 星期四

東京賞櫻薈 day2 - 8/4 (II) 吉祥寺吃喝玩樂

踩完天鵝船, 當然要去小食亭搵食.


燒日本年糕丸子, 幾有風味咁, 不過無試.





 


燒腸仔骨, 堅好食, 不過好奇o係邊到搵到咁多骨.








 


好靚仔/女的雪橇.





 


又係行街shopping時間, 重見到我上年o係依間舖買的貓形隔熱氈.





 


上年同姑姐黎到太晏, 所以無晒牛肉球, 今次有得再食喇.





 


不過條龍o係咁後, 最後等左半個鐘先到我地.





 


兩年無食, 味道依然咁正, 其實見到咁多日本人排都知咩水準喇, 表妹同姑姐都讚D牛肉汁好正, 不過大家之後都發覺食完幾溜.





 


食完keep going...








 


Really Funny, 用B女做染髮產品model. 依度少color, 之後重見到好多色好Ling架.





 


無記錯依間係東急百貨的sf, 都係無咩特別.





 


依度係吉祥寺Yodobashi , 算係基本貨齊, 如果bic camera 買唔到的一般sf產品, 可以到"Y"買, 因為佢算係第2平的地方.








 


暫看戰利品先, 森林家族餐廳會下篇BLOG報導.


一D都唔平的Kewpie, 竟然o係吉祥寺一間樓上雜貨精品店見到, 價錢算抵, 所以姑姐大手入貨, 我就無買喇, 邊有咁多錢玩咁多野呀... 不過見到依款easter 造型, 我都真係好鍾意.





 


Cushion 套唔錯, 點知返去洗有少少退色...





 


想買本筷子好耐, 揀到同黃生一人一對, 幾喜歡sukura款的電話繩.





1 則留言:

  1. 哈哈~~~ 我已經見到我入手信la.....好yeah! 好靚rrrr~ ^o^
    多謝....多謝...

    回覆刪除