2010年8月23日 星期一

香港人悲痛的一天

昨日實在係香港人悲痛的一日, 其實悲傷又點只一日, 創傷係要好長時間去癒合的.


由朝早黃生通知菲律賓發生挾持旅客時, 佢主要係remind我菲律賓同印尼(排華)都係唔安全去旅遊的地方, 因為有時我都會想去依d又靚又抵玩的地方享受陽光海灘的美景, 但依d地方往往都係恐怖份子發動襲擊的地方, 所以佢一直都唔讚成去.


到中午後一路都有釋放人質, 感覺上應該會和平結束的...


但到放工, 我買左份晚餐返家時, 情況正正開始變得緊張, 由司機途脫的一刻, 惡夢亦正適開始... 睇左一陣, 擔心同氣憤的心情更令我開始頭痛, 擔心係當然的, 氣憤係完全頂唔順班所謂菲律賓的特種部隊, 我們依d小市民睇得警匪片多都略知依d情況一係唔行動, 一行動就要速戰速決, 點會好似佢地咁慢條斯理去用個鎚打下車身, 又轉打車頭, 之後至到車尾, 點會分別各自打? 應該一邊引開一邊攻入吧!! 見到有些警員更無防彈衣, 亦無頭盔, 裝備都不足, 又如何救人? 最可恥是見佢拋入某物件入車中, 以為是煙霧彈, 但拋極都拋唔入, 睇真d, 原來只係瑩光棒, 天呀! 你拋黎有咩用呀, 玩遊戲嗎?!!!! 到佢拖繩拉開車門之際, 架車一拉條繩就斷了, 我都估到唔夠力喇!!! 點解! 點解咁多咁基本的知識都完全不懂, 我只是普通市民已睇得我扯火, 如果係香港警員, 肯定睇到想爆電視, 你當我們香港旅客死晒了嗎, 就算收到司機消息話死晒, 諗都諗到喇, 兇手之前只係開左4鎗, 點殺死十幾人呀?!!!


由一連串不知所謂的行動, 到惘顧旅客的安全, 種種都不只令我傷心, 亦恥辱依個國家! 是否真的如菲國公民所指, 佢地已收到order只係為殺兇手滅口, 避免佢指証他們貪污或更不見得光的事實公諸於世??


3 則留言:

  1. 教育質素有好大影響.~ 一d 我地應為係 common sense既野佢地一d 都冇, 大老r 點保衛國家安全r.......打仗...戰亂個時死得la....你地係咪有d " 特種變型部隊" 未派出來炸, 定還是你地知道車裡面多數是香港既人就懶懶閒r~
    沉晚我係廣場睇住直播個時, 全場幾十人一面睇一面媽個邊既"特蠢部隊" ...............睇住佢地冇部處既 " 部處" 只有百般無奈同痛心.
    希望個邊可以有個好好既交代比返死傷者家屬. 
    [版主回覆08/24/2010 15:31:00]人雖已死, 但件事都必要菲國政府比返個合理解釋, 雖然都知係無合理可言...今日菲政府發表承應警方裝備不足, 亦賴話傳媒的報導刺激到兇手,  點講都好, 依個憤怒實在難消!!!

    回覆刪除
  2. 睇到所謂特種部隊 d 行動 ~ ~ ~ 真係激爆
    [版主回覆08/24/2010 16:07:00]菲國警隊無能全世界已經有目共倒, 只係可憐我地9個香港人犧牲的事實亦無得改變, 好慘痛!
    成日諗如果香港一早派香港的SDU去準備就好, 但同人傾都話, 菲國唔會比外國警方參與, 否則等於話比人知佢地好唔掂, 但依刻的結果又有咩分別呢? 有o既, 係更令我地香港人恥辱依個國家, 所有人亦唔會去依個國家旅行, 數唔完的更大影響...

    回覆刪除
  3. 我睇見到都心痛香港人 & 好"男女男”個班菲警 ... !!!  睇見佢咁救人真係火都黎!!! Vicki 講得真係好 ... 簡直係心聲!!!

    回覆刪除