2011年4月2日 星期六

莎樂美扒餐大大份

星期五放工同黃生去左荃灣的莎樂美食扒餐, 記得年幾前同朋友黎食, 份量大到食唔晒, 依家都無變.


先黎忌廉蘑菇湯, 有鮮雜菜, 重有魚, 足料又好飲!



 


黃生的西冷扒, 5成熟, 我不嬲唔識欣賞依D扒, 不過依塊都算OK, 肉嫩, 係黑椒蓋過牛味姐.



 


我比較喜歡雞扒, 個餐係寫夏威夷汁, 即係菠蘿汁, 我講明要蒜蓉汁架, 但個落單阿姐又話一樣, 咁好喇, 黎到咪就係唔一樣lor, 算喇, 唔係難食, 只係無蒜蓉汁咁好味.


雞扒唔夠嫩, 但未至於鞋, 最重要無蒜蓉汁, 今次食無咁滋味.



 


甜品有罐頭菠蘿加朱古力雪糕, 雪糕有朱古力粒, 我鍾意!



其實我order的雞扒餐真係太大份, 有兩塊大雞扒, 所以要$80/, 一塊對我黎講已經好夠, 感覺好似迫人食大份D, 收多D咁, 香港餐廳的弊病!!


另外重有件奇聞, 我食緊時, 聽到隔離枱上餐時阿姐係咁講唔好意思, 原來佢話無晒鐵板, 所以用碟上無鐵板的鐵板餐, 咁都得! 比我真係接受唔到囉!!


重有依間餐廳真係唔少人食, 7點10分去到已經要排隊, 但排隊的位置, 竟然係餐廳內的樓梯, 唔安全之餘, 重要比人望住你食, 點會食得安樂呀.


兩份餐$203/


沒有留言:

張貼留言