2011年5月9日 星期一

港城風味, Chips Republic


昨晚黃生想食好小小慶祝佢工作5週年, 不過放工已晏, 諗住想食早倫金剛小儀介紹的金潮小廚, 未搬舖時都試過一次, 但食物同味道忘記了, 不過電視報導後又係一堆人去排晒隊, 想拎飛時巴閉到叫我唔洗等無位喇.

算喇 , 無祈望下去左同商場的另一間餐廳 港城風味 


叫左個好型的鐵板乾蔥豆鼓雞, 好正好野味, 熱辣辣出晒煙送上, 最重要味道真係好野味, 雞嫩豆鼓蔥入晒味, 實在係無預期的驚喜.



本來想食椒鹽九肚魚, 但我次次食, 就讓黃生食椒鹽魷魚, 可能上一個餸太濃味, 依個覺得唔夠椒鹽, 魷魚唔un算新鮮.



埋單約$120/, 只食兩個小菜要依個價錢, 出街食真係越黎越貴, 但好味就抵返.


 


上星期一去左elements睇危機解密, 我成日覺得好似維基解密(haha), 題材特別, 不過我覺得效果一般.


睇戲前黃生帶我食我想食的 fish & chips, 因為威廉王子大婚時已經想食.


去左 Chips Republic 叫左一個餐, 味道唔錯, 加杯milk shake , 滿足!


價錢唔平, 咁都要around$60-70/.



1 則留言:

  1. 椒監魷魚/ 九肚魚我都好鐘意食ga ! 前幾日請媽咪食飯先叫左椒監九肚魚! 正呀! 魷魚通常都好驚佢 "un" 同埋膽固醇高..所以好少食.. 聽bf 話係elements 度食野...閒閒地最平都要$4x 以上..仲要係唔飽果隻..所以一次都冇去過....
    [版主回覆05/10/2011 20:32:00]haha, 同我一樣都係喜歡九肚魚, 係呀, 有時d魷魚會un唔好食, 所以一般都係叫前者食.
    elements主要都係去睇戲, 音響設備最正, 食物可能supermarket food court 會平d, 但都唔會平得去邊, 最重要係未必好食(我覺得), 唔平又唔好食就更無謂! 不過o個度行街係最舒服, 睇我睇開幾間shop就會落返去太子旺角食飯, 選擇多麻.

    回覆刪除