2011年5月17日 星期二

UK SF 新品實圖

UK森林家族出左早輪設計產品的實圖, 會o係UK 7-9月出售.


 


FARMHOUSE 屋頂的矛草設計幾特別, 外牆亦好有農村氣息.



 


屋內寬敞, 設計有點似綠之丘, 但相比實用面積就不足了.



 


最大賣點就係依個獨有的壁爐, 附有柔和燈光, 相當吸引!!



 


農場點少得 barn, 但對我黎講興趣不大.



 


Carry Cottage - hand carry去邊都得, 實在方便.




 


UK版的CEDAR TERRACE , 唔知同日版有咩分別呢.




 


原來日本同UK都各自設計Kangaroo Family , 其實UK版都唔係話好差o既, 不過日本設計得實在太可愛喇.




2 則留言:

  1. CEDAR TERRACE 無咗個草地? farm house 係特別, 不過我都會想買 OAKWOOD MANOR 先... 
    [版主回覆05/18/2011 17:16:00]無左草地又差太遠喇.
    比我都揀oadwood manor house先. 不過都欣賞佢附有的火爐同壁燈, 係可惜實用面積不足.

    回覆刪除
  2. farmhouse 真係好有農村氣息, 不過3樓得番一半真係唔係好見洗... carry cottage 其實好方便, 但係個外觀就唔係咁吸引喇...cedar terrace 唔考慮.. cuz 同水池屋差唔多...家o下唔知點解想買番間細細地既屋玩..(好似 ivory cottage/ 小紅屋...) 風車屋一直都好想要.. 但係諗到個空間就..... .間房張台冇哂位.. 燈屋都比我移到最埋邊冇乜點玩過...  
    [版主回覆05/18/2011 17:20:00]咪lor, 太唔見洗喇, 明明3層但可用空間咁細!
    carry cottage真係得個方便擕帶外就無咩特式.
    其實我都想買風車屋, 比舊版有加建左亦好喜歡佢隻淺藍色!!
    其實燈屋好正, 不過我都一樣, 好多屋睇多, 玩就少, 有個櫃會方便欣賞.

    回覆刪除