2011年12月26日 星期一

沾仔記, 大戶屋

聖誕日, 行到邊食到邊, 在中環時, 好多食店都無開, 但都搵到間沾仔記, 好多外國食客去食, 其實我都係第一次, 食店人員特別有禮貌, 尤其收銀的阿姐, 對每個客人都非常有禮, 未食野已經賓至如歸, 我同黃生order左牛肉麵同雲吞麵, 牛肉食得出用生粉(葉)過, 所以夠淋唔un口, 可惜湯只飲得到鹼水味, 並無牛味.



雲吞麵有3粒大大粒雲吞, 鮮蝦爽口, 以上兩款都只係$20/碗, 麵都唔細碗, 好奇依個年代依個地區點解會有咁抵食的餐廳, 我估間舖可能係自己舖位吧, 唔係的話一早比人加租加到一係只能加價, 一係就迫到無得做.






6點鐘去到銅鑼灣, 即刻搵左野食先, 唔係實有排等, 又搵左間第一次試的大戶屋, 前菜食薯仔沙律, 張相好似好細碟, 只係甘係蚊有依個份量都幾抵食, 我記得之前o係另一間日本餐廳食, 唔夠幾啖就食晒.




order左個吉列雞扒set 同 散叫 蜆肉蒸飯, 前者不過不失, 麵鼓湯料足, 但湯只用粉溝, 蜆肉夠味, 但飯食得出並唔係用蜆肉煲出.
睇依間openrice食評好好, 可惜食唔到有咩特別.


埋單$17x

 

 

1 則留言:

  1. 你都好彩啦, 6點雖然早d, 但有位食. 聖誕果日銅鑼勁多人.....我都係人海之中......
    埋單百七都抵!
    中環食雲和麵二十蚊抵到闌....荃灣都唔得!
    [版主回覆12/29/2011 01:05:12]係呀, 唔早d食真係怕有排等.
    原來你都在cwb, 我覺得o個日唔算太多人喇, 好多人都出trip或開party, 但估唔到大家都在同一區, 要係有機會我都想同你見面呢...:DD
    我同黃生唔算食得多野, 所以先咁抵咋.
    依家食粉麵, 閒閒地都廿幾蚊, under廿蚊真係買少見少喇, 又係地產擺權!

    回覆刪除