2012年3月13日 星期二

修飾食評

平時都好少上openrice寫食評, 剛post了一篇自己blog都寫過的差食評,  不過給總編reject了, 話可能作出了過份或不合理之猜測, 係o既, 可能有d用詞係比較主觀, 不過食野就係咁, 有人喜歡, 有人唔喜歡, 始終都想post出依篇食評而作出修飾, 因為真係唔想人食完後而失望呢.  
但都感謝總編的解釋, 以免導致任何法律責任, 依件小事都教曉我, 凡事都要小心用詞. ^^


紅字是修飾後:
有日在MEGABOX tea time試左間" 北海道十勝豚丼", 未試過咁難食的日本菜, 吉列豬扒飯的豬扒係一舊實肉, 完全無豬肉的纖維, 重衰過自己去街市買的冰鮮肉, 我就order左份十勝豚肉拉麵餐, 是店內推介, 心諗都唔會太差吧, 凍豆腐, 我一向麻麻, 所以唔評價, 麵豉湯認真麻麻, 得個咸字, 到個拉麵, 其實我對本地拉麵要求唔太高, 但求個湯有少少味, 麵質軟硬適中, 但依間除左拉麵ok, 個湯真係無味, 唔明佢用咩煲出黎, 自己滾湯都好飲過佢, 豚肉腩只品嚐到未清的雪藏味, 一點豬肉味都無, 感覺不太用心煮食物給客人, 實在令人失望!!  比佢間舖個名騙了入去, 所以有時最怕就係無計劃的情況下去試新食店.

1 則留言:

  1. 放唔到入openrice,放上facebook俾人知,等人唔好去幫襯,俾佢搵咗笨囉
    [版主回覆03/15/2012 10:11:58]我send左依個version比佢, 暫時未回覆.
    其實我只係想身邊朋友同有心搵食店的人知道, 唔好誤入餐廳食d令人失望的食物, 浪費金錢時間同個肚的quota!!

    回覆刪除