2012年3月11日 星期日

銀座梅林






星期六約了奶奶一行7人去TST K11的銀座梅林晚飯, 食最出名的吉列豚肉, 一家人order了各款套餐一齊share.


試了吉列豬扒, 吉列豬柳, 前者當然唔夠後者好食, 豬柳雖厚, 但依然炸得嫩口, 還鎖住肉汁, 實在不錯. 不過比我都係比較喜歡海鮮餐. (下圖係豬柳)





本身唔係太喜好吉列豚肉, 所以揀了海鮮餐, 有蝦, 魚柳及蠔.

蝦好大隻, 如無錯應該係虎蝦, 有陣濃郁的蝦糕味. 魚柳嫩滑鮮味, 完全唔會腥, 我無試蠔, 比了其他人試話好味.


還有試了好似係薑汁豬肉 及 吉列鰻魚, 前者唔覺有薑汁, 味道口感亦不出眾, 後者比想像中一般, 炸得較淋口, 失了平時食鰻魚的口感及醬油味道, 可能習慣問題 吧.




 

 

 

最後更去老佛爺食creme brulee, 滿足的一晚!





1 則留言:

  1. 我次次都揀炸海鮮, 好好味, 連沙律都咁好味.
    [版主回覆03/13/2012 09:34:34]係呀, 我對豬麻麻, 硬係覺得點好食都唔係我最愛, 始終最喜歡海鮮.
    本來都想order 沙律, 不過家人最後無叫到, 個set都食得好飽呢.

    回覆刪除