2012年9月26日 星期三

丼丼屋食堂

話說之前約左人在鑽石山交收間"大屋", 廢事拎住咁大舊野周圍行, 求其搵左間日本餐廳食...見到有間 "丼丼屋食堂" 有d人等, 就試下依間, 內有好多位, 等一陣好快到我.
其實我對依d吉列套餐真係一般, 不過本住唔想再行的心態, 就order左份我較接受的海鮮套餐, 有吉列廣島蠔同吉列豬柳, 蠔好鮮, 比想像中好, 估唔到有咁o既質素, 豬柳都ok, 豬唔un我都覺得差不多, 菜絲任添, 唔記得柚子汁同另一款汁味道唔夠出, 只係配菜就無所謂吧.







另一款的吉列雞扒ok


2 則留言:

  1. 我唔鍾意食吉列豬扒
    [版主回覆09/27/2012 09:22:19]我食過一些出名的日式吉列豬柳, 其實對我黎講唔un味道唔太差都無咩所謂, 反而我喜歡港式的吉列豬扒, 有次搵到間係用細個時食的炸粉煮, 依d就真係覺得好味!

    回覆刪除
  2. Vicki ~ ~ 中秋節快樂 ~ ~

    回覆刪除