2012年9月18日 星期二

The Possession

又係恐怖片時間, The Possession 係真人真事改篇, 睇之前上網搵左d資料, 越搵越感興趣, 雖然戲中故事並非真實內容拍出, 但故事內的盒先係最重要的主角!! 套戲拍出另一個內容, 恐怖感都是來自真有其盒!!

真實係一位前主人經多次轉手買到一個經木匠特製打唔開的盒, 賣方亦提醒千萬別打開, 而每個擁有者都會奇怪地出現某些現象, 爆電燈膽, 屋內有好濃烈的貓尿味, 有些人會掉髮, 更有些會急病死亡...
最靈異係物主經ebay拍賣, 希望放售這不祥之物, 雖然拍賣已經完結, 但我都有機會經網站睇到這個盒, 還睇到盒內裡的真身圖片!!  有人覺得唔應該在網上發放, 覺得不幸會在網上散播, 恐怖但又好奇心之下, 我與同事都開左黎睇, 放心我地都無咩事, 我亦無掉髮, 只係覺得實在好詭異!! (下面有link, 膽小者勿看!!)


更多真實內容及盒的真身相片link: http://leo231.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=3673851

電影內容:
一宗震驚eBay的真人真事靈異交易。
一個二戰時期的古董木盒被放上拍賣網出售,2004年在eBay成功找到買家後,謠言隨即四起,有說原物主曾警告絕不可打開木盒,否則禁閉盒內的邪靈將重臨人間!一名女孩從雜貨攤買來一個殘舊木盒,她好奇地把它打開了,連串怪事纏繞而來,並危及她和親人…
獲獎無數的《看夜更》名導演奧勒邦尼戴伊Ole Bornedal以驚駭手法把這一宗真人真事故事拍成電影,解開神秘木盒的魔咒之謎。


2 則留言:

  1. 恐怖片我唔得架!真係會好驚。沖涼會諗住,一個係屋企會諗住,夜媽媽又會諗住。
    [版主回覆09/19/2012 09:16:47]haha, 同我妹一樣咁細膽, 不過驚就真係唔好睇喇.

    回覆刪除
  2. 上面條link 搞到我好想打開.. 但糸我怕怕.. 日光日白我都唔敢打開
    [版主回覆09/24/2012 11:00:14]HAHA, 係咪好掙扎呢, 你開左先, 依條link重未係睇個盒張相的link黎, 主要係個介紹套戲的網站, 內裡再有條link先係去睇相的.
    我都要同事陪我睇先敢睇, 重要最好唔係屋企睇, 如果你真係睇左再話我知一齊研究呀!!

    回覆刪除