2013年7月10日 星期三

九龍灣迷你展


又係上個月去了九龍灣, 似乎香港已經無咩地方令我喜歡行, 因為其他地方都已經好多人加上內地遊客就行得更辛苦, 其實我一向覺得內地或外國遊客來香港遊玩係一件好開心的事, 因香港真係一個好好購物的地方, 我亦經常好樂意幫助佢地如問路等的協助, 不過到自己放假都希望搵少人行又有野買的地方吧.

經過德福商場, 無意間發現有個迷你展, 雖然有些是之前見過, 但好大部份都是新製作, 絕對值得一看!! (不過依家唔知重有無)

中秋節的紙札舖係我最喜歡的, 因為有好靚的傳統燈籠, 重要造成迷你版實在好利害呀!! 我都好想要晒佢!!



panda燈籠好可愛喔!!




平時香火頂盛的紙札舖, 燒咁多野似乎到7月節喇喎...






戲棚



大埔林村情景都有, 話時話我都未去過.








重有出名打小人的鵝頸橋

 




還有其他精彩作品...











2 則留言:

  1. 我都好鍾意間"紙扎舖" 帶比我好多童年回憶
    燈籠手工一流, D圖案係人手續筆續筆劃上去
    [版主回覆08/02/2013 11:53:56]我特別喜愛中秋! 燈籠實在好精緻, 睇得我流晒口水呀!!

    回覆刪除
  2. 真係神入呢, 好利害呵
    紙札舖真係好鬼似, 7月整間燒落去....
    [版主回覆08/02/2013 11:54:33]我特別喜愛中秋! 燈籠實在好精緻, 睇得我流晒口水呀!!
    燒左間紙札舖我會好唔捨得..haha

    回覆刪除