2015年4月2日 星期四

吉祥寺 - 精品雜貨+美食2015 (2 APR) day 2 (II)

行過一間民族店時, 看見好靚的水母玻璃紙鎮, 特別在有夜光架, 可惜太重所以無買到.




看見好多人流的STICKER shop, 公仔款式特多, 好有趣, 還有phone case, 衫或袋款, 不過唔算便宜.




吉祥寺火車站上蓋終於裝修完成, 開了個新商場 KIRARINA, 商店都算多種類, 賣衫, 鞋, 精品, 百貨都幾適合我地行的, 但現實一點講, 在百貨公司內都沒有提供PASSPORT免稅優惠, 連其他小型藥妝都有, 這點就不太吸引了.

以下以木同植物為主的家品店是土木系

就是花了點時間去其中的百貨店幫黃生睇袋, 之後便到這間餐廳食個TEA先.


終於食第一件Strawberry cake, 好好味!


平常不太喜歡港式蕃茄意粉, 但唯獨日式我真係特別喜愛, 因多數用上乘的蕃茄等食材煮成, 味道自然美味!

以下這款三文治型的PIZZA, 反而麻麻.

食埋甜品, 這款印象中一般.


食飽飽就努力十平了, 其中很喜歡的生活雜貨品牌 salut , 這商場內都有分店呢.




不再花時間在這邊行了, 選擇去PARCO巡店, 又一喜歡的家品精品店 K x K


衣著方面我都偏好某些日本品牌, 例如 NIKO and 同下圖的 one after another NICE CLAUP, 都是簡約風.

轉過頭已經天黑, 好多野都未去睇, 但今次睇準8點前先到Natural Kitchen, 上次可惜剛好過了時間才到所以失望而回, 其實佢都有好多地方有分店, 但間間都總有些不同產品. 



一見到依個corner已經非常喜歡, 全店108yen , 我當然唔客氣喇, 買多了都不會肉赤麻.



有了收穫, 便去了以往都忽略了的另一邊地方, B-Company 以大件家品與一些日用品為主


 姑姐睇中了右邊的水瓶, 3980yen未計稅, 轉港紙都只係$270/ 又抵又精美, 不過又大又重, 女人力量有限, 放棄了.




旅遊書都一定有介紹過的Shutter, 今次終於來試.


Menu又係睇唔明, 為有看圖選擇





 出名食豬的餐廳,有精緻的豬擺設






蒜味及唔記得咩味的多士, 正!


Order了招牌醬汁RIBS, 係比椒鹽好味, 後者太乾身.



表妹都覺得有點流的芝士意粉.

回程時剛好嘗試經行人隧道回酒店, 確係一條好好行的路, 還有長長的自動電梯, 行到累都不怕呢, 不過去到酒店時都會有一小段路是露天的.



 是日之戰利品, 有兩件是姑姐的, Natural Kitchen的杯墊枱墊永遠都會有新款式, 不過季節就有不同主題, 每次都令我買過夠!




今次在藥妝買了不少藥, 特別買了有柑橘香味的消疲勞貼, 行得太累用就最適合, 感覺有點冰涼.


下面雖然不是我的, 但都是十分抵的產品, 香港買獅王聲波振動牙刷大約要90幾港幣, 這裡買只要2百幾yen, 無睇錯, 真係咁平, 所以下次去我都會買呢.

網上Blogger推介的蜜粉餅, 喜歡佢搽左好似無搽, 重有少少閃粉


這間就是昨晚買定的菓撻, 真係好睇唔好味, 認住佢下次唔好再中蕉.



沒有留言:

張貼留言