2008年7月26日 星期六

pet expo, sogo, ireland's potato

多謝晒haven同胎兄弟的主人candy (links here)送了兩張寵物展的入埸卷, 元朗有免費shuttle bus正, 一於同黃生分頭去.(因為黃生要返工)



比起會展攪的多好多野睇, 有攤位遊戲, 小食區, 空地比狗跑步, 重有寵物造型比賽...



真係出奇d狗狗好有教養, 企咁耐比人剪毛都唔發皮四, 真係好乖!



 


依隻超級大隻的狗真係大份過成年人, 所以吸引左唔少人同佢影相.



是日的戰利品, 買了兩款天然糧比阿仔食, 唔好誤會我買骨頭比hugo同haven, 其實係買比老闆女的玩具貴婦狗--bb的, 因為依家bb都會跟埋主人一齊返工, 好好玩架, 所以買d野比佢啦.



 


 


之後搭shuttle bus去天后, 天口熱成咁, 即刻搵間燕樂居食甜品, 爽晒! (rest. links here)



 


重叫了個"脆怪雞翼", 好味, 本來有四隻, 食左兩隻至記得影底張相.



 


其實目的都係想去銅鑼灣sogo巡舖, 好在黃生叫我睇, 見到sogo大廈外牆竟然有咁大幅的森林家族廣告圖, 真係特別可愛呢.



今晚只係在sogo買了斑點狗家族, 右邊的policeman set係前一晚在popular買的.



 


行完買完就去"清亭燕萍"食我最喜歡的招牌菜---蒜蓉牛油雞翼, 真係超正架! (rest. links here)


 


特登唔食咁飽, 留肚去試新開的Ireland's potato, 真係幾多人食.



cheese味售罄, 簡左蜂蜜芥辣味薯條, 都真係幾好味bor, 值得一試!


3 則留言:

  1. kakaka! 我都批左兩包fromm回家! 你老闆帶埋隻狗返工真好!
    [版主回覆07/27/2008 17:22:00]可惜見唔到你啦, 想親自多謝你兩張飛, thank you ar!!
    都係老闆錫女, 所以比佢帶埋返工, 我無得養, 但依家有得玩真係好開心呢!

    回覆刪除
  2. 呢日行程啱晒我哋Vicky, 可以睇狗、買同食(佢至鍾意, 所以好肥.... 至肥空姐... ) 個show去到幾時?等我話俾亞妹知先!
    [版主回覆07/27/2008 17:23:00]可惜到今日咋, 去唔到就要等出年7月啦.

    回覆刪除
  3. sogo 暑假應該又整display廣告wor,到時又去睇下先~^^

    回覆刪除