2008年7月4日 星期五

tokyo 21 june 2008 - day7 (last day & 戰利品篇)

最後一天旅程啦! check out及寄放完行李就再去新宿, 上了Nikon showroom看看...



最意外收穫係在28/F的高處看新宿的景色, 特別唔同.



 


還去了takashimaya , 無咩啱就去格離的Tokyu hands, 係專賣家品雜貨, 啱我, 還有大收穫tim.



 


掛住買野, 食野都無時間, 提早返民宿拎行李搭特急線去機場, 好在提早去等JR的特急指定坐位列車 (車票如下圖), 原來o係新宿JR站行去搭特急車的月台都須要大約20分鐘的, 如果搭唔到指定時間的列車, 就相當麻煩啦, 因為分分鐘搭唔到飛機架, 當然我地去邊都預晒時間.


在搭此列車時, 發現了小插曲, 因為我們坐的列車都係指定坐位, 所以會有人check坐位的, 在我們斜後面的坐位應該無人買票的, 但就是坐了兩位女士, 就係咁比查票的人檢查, 還叫了去車頭的方向, 之後還在另一邊叫多了兩位香港的女士tim... 至於去車頭做咩就唔知啦, 但她們都係在terminal one跟車員落車了. 


所以真係唔好為了貪平而買平飛搭快車, 而且重好影衰香港人.



上車前買的strawberry cake, around成35港幣一件架, 但走啦, 而且好味, 值得o既.



 


成田機場都有好多店舖的, 行到咁上下去了出面睇飛機.



重試埋soup stock的soup, 叫咩名唔記得, 有肉碎, 好少的清lemon, 苦瓜, 味道似泰式feel, 幾特別亦幾好飲.



 


機場買的, 終於買到小手袋返工落街時用hehee...


candy cherry, 主要係我喜歡cherry



 


兩個大袋就係在tokyu hands的戰利品, 大袋係我的, 真皮係黃生的, 唔知香港有無架呢...


小小的散紙包係機場買的, 本來黃生想買又搵唔到同佢銀包同花的, 最後在機場買到 lucky.



 


在上野買的手信, 真係拎餐濛.



 


 


好啦, 到我最重要的森林家族戰利品啦!!!!


在bic camera買的, 亦係最平的地方.




在吉祥寺的yuzawaya搵到for cake shop的party set, 真係意外驚喜呀! 可能o個度無咩人去, 我先買到咋, 個盒張price tag重好黃tim架啦.



sf kitchen買的戰利品, 好開心都買到好多特別版同未見過的衫.



grinpa內買的收穫, 都算有d收穫啦.



P.S.另外有些戰利品在之前行程的blog內.


 


= the end =


7 則留言:

  1. 收穫真係好豐富呀~~ 沉晚睇到我嘩嘩聲~~^^
    [版主回覆07/06/2008 01:50:00]我諗你都出發啦, 到時你一定買得多我好多呢!!!

    回覆刪除
  2.  勁呀! 三張相都係滿滿既森林家族收獲.
    [版主回覆07/06/2008 01:56:00]都算係我最多的一次吧!

    回覆刪除
  3. 嘩....真係大出血呀....我出到你係grinpa 買左min 屋仔呀(用膠袋裝的...)....係扭出離架???我見到好似係min餐廳呀.....好正呀....我都無見到呢....攪到我又想再去啦.....
    [版主回覆07/06/2008 01:59:00]果然眼利, 咁細都睇到. 其實只是散買的啦, 可惜就只在GRINPA內見有呢.

    回覆刪除
  4. 嘩嘩嘩...好勁呀!!! 買左咁多既???買左5張相咁多呀!!
    [版主回覆07/06/2008 02:02:00]都算係我最多的一次吧, 出血指數同樣的多...

    回覆刪除
  5. !!! ........  !!!......
    [版主回覆07/06/2008 02:18:00]come down  
    看過grinpa內的設施都適合你的, 但樂園內的deluxe house同去grinpa時的巴士都沒有升降設置, 這就不方便了.

    回覆刪除
  6. 嘩~~~ 大豐收啊!! 你地就好囉!
    [版主回覆07/06/2008 23:33:00]你都可以架!

    回覆刪除