2008年6月30日 星期一

tokyo 20 june 2008 - day6 台場 , 新橋

玩完貓貓, 好滿足咁繼續行街.


係Decks Tokyo Beach內有sony館,



 


muscle park, 電視睇日本人玩就睇得多, 有低level版的比市民玩, 齊睇都好過引.




 


咁快返到香港......, 其實係台場的小香港



最抵死係見到地產公司的樓價, 又花園街又大道東, 樓價如實都一樣咁貴.



 


今次影到日頭的彩虹橋與自由神像;



都係夜晚的景色比較靚, 但唔知點解今次的彩虹橋無彩虹.



 


行到另一邊商場aqua city, 坐底歎返杯香蕉雪糕先



keep going周圍window shopping



 


依間家品雜貨店上次都已經好喜歡行, 今次都唔例外, 還買左d手信.


記得依間舖有個可摺的hand carry行李喼, 方便收藏同在機場買手信, 價錢亦好抵around一兩千yen, 可惜隻花唔啱我, 否則一定買.



 


黎到台埸, 梗係要去toys r us巡舖, 無咩特別野想買, 因為之前都買得七七八八, 不過佢有自家出的特別色湖畔屋等, 都值得睇下.



 


離開aqua city (右邊的building就係富士電視台, 可入內參觀的)



 


跟住坐yurikamome 線的列車去Palette Town



 


因為天已黑, 時間無多, 我同黃生就各有各行, 黃生行mega web睇toyota車館



男性至愛吧



 


我就自己想行dear kids park, 可惜已過8點, 收左舖.



真係好想入去行下呢, 無得行唯有拍照留念, 之後就行隔離的venus fort, 好在重有好多店鋪未關.



 


今次我地o係台場玩成日就係用依張 yurikamome 線的全日票 800yen/張, 基本上坐3次就已經over 800yen, 而來回都已經要買2次票, 所以坐多一次就一定抵.



 


臨走時, 今個trip的唯一一張合照.



 


為方便唔洗轉多程車返民宿, 用全日票去新橋站食埋晚餐先, 出奇的依個地方原來係打工仔的不夜城, 不過都見有d複雜的人出現, 有點似香港的旺角吧.



行左陣, 最後簡依間店食拉麵



 


咖喱飯味道唔啱我, 餃子ok, 拉麵湯濃, 但我受.



4 則留言:

  1. 唔講真係唔知有中文字招牌果兩張相係日本o既台場黎呀
    哈哈....當時睇倒咪即刻有d思鄉感覺呢 如果係我我會架...因為即使去邊度旅行果度有幾好都好我去到咁上下就會思鄉病發作掛住香港同屋企架啦
    日本真係求其一間賣森林家族o既專櫃都多過香港咁喎....係咪架
    [版主回覆07/02/2008 00:00:00]我就真係好掛住hugo同haven啦...
    日本人好有心思, 無論台場的小香港, sf的專柜等等, 都整得好細收緻呢.

    回覆刪除
  2. 我就話: 香港任何一個賣sf 嘅counter都係LA嘅兩、三倍, 死未?!
    [版主回覆07/03/2008 09:25:00]不過上面係日本bor... 其實香港的counter都係好細, 係sogo最多最大.

    回覆刪除
  3. 冇去电視台咩?我上次淨喺嗰度揾到小丸子嘢賣咋!
    [版主回覆07/03/2008 09:26:00]無啦, 行到天都黑呢... 真係好多地方想行都無時間.

    回覆刪除
  4. 影得一張合照咁少既~~~~ 影多d 嘛~~^^
    [版主回覆07/03/2008 12:50:00]其實都重有一張係自拍的, 依張一樣係不求人放在鐵欄上, 好牙煙....  其實都無咩所謂, 貴精不貴多麻.

    回覆刪除