2008年6月18日 星期三

tokyo 18 june 2008 - day4 原宿, 涉谷

中午去到原宿, 比上次少好多人



上次黎行時, 條街D人多到行唔郁, 今次好好多啦



 


見過幾次"Lotteria"依張poster, 終於忍唔住要試下



個漢堡飽真係好正, 多汁, 薯條亦ok, 不過可樂較淡



 


竹下通多數都係學生服飾, 行過就算



 


去裏原宿方向進發



行下小舖潮服飾物




 


再行經表參道, 見到入面小行內有架cafe van, 每日都會泊同一位置的



 


表參道內搵間好出名的炸豬扒專門店, 日文就咩咩泉 (唔識打啦唔好意思), 英文名係maisen



我食依個係炸海鮮餐, 有魚,蝦,帶子, 都幾好食.



黃生就食炸豬扒餐, 真係炸得好好食, 不過我地成兩點幾到, 限定set sold out, 早d就可以特價食到黑豚set



 


u turn返表參道時, 見到累累地, 學人坐係街邊的欄杆, 原來係特別design比人坐的, 真係啱晒我, 坐得都幾舒服



 


行去kiddyland, 又睇下d玩具, 好多b女呀!



我之前係上野的yamashiroya就係買左依個小p case, 真係好鍾意, 重想買多個其他色, 不過唔見有貨.



kathy表妹你剛喜歡的p女, 福袋就真係唔見啦, 送張小p女相比你啦!



 


今日買左個the north face相機袋



 


向涉谷方向行到咁上下, 又要坐底充電, 真係特別欣賞人地地方的大街有咁多休息的坐位, 香港政府真係要學下人, 實用之餘又美觀



休息時見到的可愛小狗



 


右邊柱寫住"慈雲山".....?



3 則留言:


  1. Vicki....呢張chair我都有坐過哦~
     
    [版主回覆06/25/2008 17:21:00]haha, 行到咁累坐落去真係好正!

    回覆刪除
  2. 好似好多 b 女睇 , 真係好想有份買呀 !
    [版主回覆06/25/2008 17:22:00]希望你去日本時都見到啦.

    回覆刪除