2008年6月25日 星期三

tokyo 20 june 2008 - day6 築地

繼續第6日的行程, 係去築地, 黎依度當然係想食最新鮮的魚生啦.



最出名的有choi san都介紹的寿司大...


還有鮨文, 這兩間的門口都係大排長龍的.



 


不過我地反而簡左另一家好多 obasan, ocasan排隊, 食susi飯的 "仲家" , 可能排隊的都係日本人...



而且見到相片都已經覺得好新鮮的關係, 所以就簡依間啦.



又係排左半個鐘倒就到我地啦, 見到入面好細, 淨係夠10多人坐, 後面想行都無咩位...



 


重有依間舖好多condition, 就係 no photo, no sharing, no salmon, no credit card, no receipt, no take it out.......


唔比影但點都要影返張留念o既. 雖然比人話da men, 但我都拿拿淋影返張, 唔影響到你咪得lor.


雖然規矩多多, 但一見到個susi飯就口水流, 果然無簡錯, 我點左我最喜歡食的toro & uni set, 真係鮮甜到不得了, 好感動呀!



下面個set同我差不多的係黃生的.



 


食飽飽, 就周圍逛逛, 睇下依度的企食文化, 我都想試架.



 


魚市場梗係有水鞋啦, 不過都唔係淨得黑色架, 好多color的.




 


各種乾貨雜貨店



我都想買的新鮮海產, 想試蟹, 但唔知點食, 所以放棄了. 但都見到有香港人食蠔, 可惜我唔食的.



 


之後去汐留轉車去下一站



雖然無在此站逗留, 但遠遠看見這個設計特別的大鐘, 真係好有趣.



2 則留言:

  1. d 水鞋好多款wor~~ vicki你有冇買番對?~
    [版主回覆06/27/2008 00:03:00]haha 無啦, 雖然想買, 但買一對水鞋就要買埋衫,褲去襯, 都係唔買啦...

    回覆刪除
  2. 哈哈....賣魚的鞋咁潮嘅....著住黎開工都醒神d呀

    呢間鋪咁多野都唔比客人做ga~~no photo, no sharing, no salmon, no credit card, no receipt, no take it out.......不如加個no talking, no eating 添啦...哈哈
    [版主回覆06/28/2008 13:46:00]haha 規矩真係多到死, 不過好在都無簡錯, 真係好好味咋!

    回覆刪除