2008年6月2日 星期一

new notebook, 雲南菜, blog友手作, 小b女, 新喼, 湖畔屋

31/5 先約了blog友去深水埗行街, 雖然我無收獲, 但收到了各人的手作禮物真係好開心呀! 真係多謝妙麗車功了得的褲子, suesue手功精細的小食, 還認識了多一位甜甜貓blog友, 多謝她送的小石呀!





 


之後約了姑姐一家人在旺角食 "阿詩瑪雲林料理" , 本來只係求其搵間餐廳食, 無諗住會好大期望, 但原來都幾好食架.





 


叫了一個4人套餐, 5個人食都好夠食, 而且碟碟餸都好有特色, 亦好好味tim.


本來有碟香辣雞膇, 但其實係將雞翼的肉反起, 令佢看似雞膇, 都幾好味, 亦唔算辣, 不過可能太肚餓, 所以忘記了影相...


依碟係用餅皮包住豬肉絲食, 好似食北京填鴨的方法, 都幾有特色.





 


正宗雲南米線, 店員會先將雞肉片等材料放入湯內, 再加入米線, 我表妹特別欣賞, 我就覺得算唔上好好味, 但都ok啦.





 


依個係雜錦冷盤, 有腐皮卷, 海(節), 炸豬扒, 特別喜歡個茄子的醬汁好好味架.



 


這個叫"是蛋不是蛋", kathy表妹一家都覺得唔太好食, 其實佢內裡只是釀入鯪魚肉, 無咩特別.





 


什菌炒海滲, 一樣都好好味.





 


肉絲伴鮑片, 姑姐同姑丈覺得鮑片無咩味, 但我覺得都係個汁搭夠啦.





 


菜都炒得幾好食.





 


4人餐有兩盅竹生翅, 湯味較清, 但好足料.





 


甜品係肉桂湯圓, 味道都幾特別, 但黃生話d味好似跌打酒味, 比佢講完, 攪到我同姑姐都形住有咁o既味.





 


晚飯前去了買我人生的第一部notebook, 就係依部 Samsung Q70, 其實我喜歡佢白雪雪的外形, 至於spec. 就梗係黃生幫我睇過ok啦.


依偏blog就係用新notebook寫架啦.





 


是晚姑姐送左兩個小布袋比我, 個花都幾ling的.





 


最開心都係姑姐送左佢間湖畔屋同小船比我, 其實我都想買架啦, 特別係小船, 因為有個相機, 而且依家都好少見啦.

 真係多謝你呀姑姐!





 


hold在姑姐的小b, 終於帶佢返屋企啦.





 


之前29/5在一田百貨(前名係西田)買的喼, 好抵呀, 特價只售$499咋.





5 則留言:

  1. 咦? 間湖畔屋真係幾靚喎...
    我都有玩下森林家族, 但完全係頹玩, 志在有間屋有d傢俬自己開心下, 你真係勁pro...
    [版主回覆06/03/2008 10:54:00]其實你懂得自我控制, 玩少少就好好了, 可惜我就控制唔到啦!
    我都唔算pro, 有好多人收藏得更多更珍貴呀! 我之前都介紹過位隱世的森林家族收藏家, 佢就真係pro啦!
    http://hk.myblog.yahoo.com/vicki7288/article?mid=3729

    回覆刪除
  2. wah~~ 咁多好野食,仲有禮物收tim~ 真係開心~~^^
    個喼好好款呀~ 不過對你黎講會唔會太細呢?? 怕唔夠放呀~~~
    [版主回覆06/03/2008 11:22:00]真係好開心呢!
    其實我本身都有個喼架啦, 依個就有26", 所以都應該夠的.

    回覆刪除
  3. 好開心可以見到你哋個 "真人"
    為了想跟你哋去購物,所以毫不猶疑主動提出 "預埋我" ~
    到臨出門時,有啲 腳軟 ,怕給你哋麻煩 ......
    幸而見到面時卻像很熟絡般 ~ 你哋跟我在 blog 裡認識的一樣 ~~友善
    臨分手時你說:一齊去啦 ..... 攞比你睇囉 .........
     好感動啊!
    多謝你哋出入的照顧幫忙
    [版主回覆06/04/2008 10:03:00]我都真的很高興可認識多位森林之友呀! 你講到好似終於可以見到大明星咁, HAHA
    其實你不雖介意給麻煩我們的, 只要一班SF fans們聚集一起, 就會充滿活力, 還有不斷的話題, 真的好開心架!
    不過你講得啱, 深水埗的路真的比較危險, 或者下次去商場行會比較安全和自在的, 有機會希望可以再見面啦.

    回覆刪除
  4. 部notebook好用嗎? 價錢如何呢? 我遲d都有需要買一部, 所以而家都有睇下咁, 又唔想買太大又想耐用d, 又想要出面有d花紋咁, 好多要求呢 .
    原來湖畔小屋咁靚架, D顏色好柔和 .
    [版主回覆06/04/2008 16:01:00]暫時都ok, 本來想買ASUS eeepc的, 方便(癸)帶, 但容量細, 所以最後都係簡左依部啦. 我依部係7千6, 其他網站介紹的這部個spec差少少的, 所以會平d:   http://ol.mingpao.com/cfm/prod13.cfm?File=20080310/prb04/a01.txt
    samsung官網: http://www.samsung.com/hk/consumer/detail/detail.do?group=computersperipherals&type=notebook&subtype=qseries&model_cd=NP-Q70AV06/SHK
    spec.: http://www.samsung.com/hk/consumer/detail/spec.do?group=computersperipherals&type=notebook&subtype=qseries&model_cd=NP-Q70AV06/SHK
    p.s. 依家部機已免費upgrade至 3GB ram. 

    回覆刪除
  5. 你個袋好美麗,那裡buy的?多少錢?
    [版主回覆06/07/2008 02:20:00]不是買的, 是我姑姐送的, 所以我都唔知幾錢呢.

    回覆刪除