2009年2月8日 星期日

冬之北海道 1feb2009 day2 - 滑雪場, 網走

去完旭川動物園, 下一站就係滑雪埸, 一到步夠鐘醫肚, 黎到北海道, 喜歡拉麵的我, 一於要食過夠本, 我第2碗的叉燒拉麵, 真係是但一間都比香港出名的店舖好食.



姑姐點的豪華吉列豬扒飯, 所謂的豪華係多隻蛋同真係好大碟, 夠2個人食





 


食飽飽, 無滑雪的我地選擇坐欖車, 上山沿途的風景都特別靚, 尤其看見舖上雪的樹.





 


上到山頂, 望到山下的景色都好美!



 


小朋友都好大膽從山上滑落山下



 


點解咁開心, 因為落雪喇, 我人生中第一次見到的落雪, 雖然好細, 但已經令我地好興奮!! (面上的一點就係落下的白雪)




 


當然要影底飄下到手上的星形雪花



 


第一次親身體驗的雪景, 越落越大, 感覺開心得難以形容!





width="480" height="295">


 


旅行前想o係依個trip內切到個雪人, 雖然切得唔係好可愛, 但都終於願望達成.





 



 


頭先切雪人凍到腳趾麻痺, 不過好在o係山上的休息停有間好溫暖的溫室, 休息一會, 再o係走前, 買左個熱辣辣o既紅豆包上車食, 滿足晒!



 


玩左一日, 第2晚o係住依間 "網走湖莊", 地方好大好和式



 


今晚食懷石料理, 多種外貌精緻的食品最啱我.



 


其中最欣賞這份蒸蠔, 生蠔我咁耐以黎都食唔到, 今次食熟o既至在嘗試...



 


唔敢祈望的我, 實在有驚喜, 肥美的蠔食落味道鮮甜, 唔知香港有無咁美味的蠔, 希望會再有機會嘗試.



 


依晚住的房間係和洋式, 所謂和洋式係高床同和式客廳, 夠大又舒適



 


第一晚的溫泉, o係 -4度的溫度嘆露天溫泉, 真係爽得肯, 浸完後連疲勞都無埋, 精神晒!


 


3 則留言:

  1. 嘩 … 你地砌既雪人真係一PAT野咁, 不過過程一定好開心, 拍低呢個制成品, 第時睇番都幾搞笑架喎 !
    [版主回覆02/09/2009 16:04:00]haha, 其實真係好難切架, 係咪砌得好ke哩呢, 樣衰衰真係第時睇到都好笑呀!

    回覆刪除
  2. 間和式酒店都好正wor!
    [版主回覆02/10/2009 23:12:00]真係住得最大最舒適的一間.

    回覆刪除