2009年6月23日 星期二

康州驅魔實錄 & 臭男

好耐都無入戲院睇鬼片喇, 可能太多片粗製濫造, 所以都無意慾晒錢入戲院睇, 昨晚星期二平平地去睇, 依套拍得算幾好, 一黎真人真事改篇, 會睇得更加投入, 又有雲海推薦, 所以都係我想去睇的原因.


拍得唔錯, 故事編排有條理, 應嚇則嚇, 故事內容吸引, 最重要結尾部份亦拍得好, 唔會無喱頭完結, 總括值得一睇.



另外睇戲開段, 前面坐左對情侶, 其實都無咩野, 坐耐左就黎料, 我不斷聞到陣陣酸粟味, 聞下黃生都知唔係佢ar, 我老公無咁臭架麻, 咁肯定係前面條友喇, 但黃生又聞唔到有味, 睇戲又睇到開始恐怖, 所以都唔想調位... 睇多陣, o個陣惡臭重吸晒入個肺度lon下lon下咁, 聞到想嘔呀..., 終於連黃生都聞到喇, 佢話真係好臭...haha, 咁咪即刻調去前3行坐, 好在都睇到成個螢幕.


睇完套戲我問黃生, 佢條女點頂得佢順, 原來佢地行o係我地後面, whatever, 如果本身有咁o既問題, 我建議帶多件衫替換, 唔洗咁失禮麻...


沒有留言:

張貼留言