2009年6月17日 星期三

HK new SF products again

森林家族官網咁快又update左批新貨, 主要係新子民, 大部份我想要的之前都oversea買左, 特別d就見到pig family有sister & brother, 不過要連埋father & mother一齊買... 咁買好唔化算.


Racoon 絕市多時再度入貨, 睇黎又會掀起另一次搶購潮.


我最想買反而係mouse baby, 可惜今次都係返唔到貨.





1 則留言:

  1. Hey ... 呢D新貨全部係Sogo有得買啦 ... 仲有 15%忝 .... 我今日終於買了間 Toys Shop 啦.... 想等佢D新貨上架 ..... 但佢哋搞咗好耐都未上哂架 .... 所以我冇等佢哋買了個 Toys Shop 啦 !!!
    [版主回覆06/25/2009 13:54:00]GOOD WOR, 上星期我去時佢都未返到d森林新子民, 星期五去重有hsbc簽賬回贈tim架!!

    回覆刪除