2009年12月27日 星期日

Boxing day party 2009

今年如常去阿 leung屋企攪 X'mas party, 小朋友們又大一歲, 最開心就係可以見到佢地一齊玩!


阿Bu個樣依然咁趣怪, 最抵死會自動自覺坐上我大脾一齊影相wor.



 


晴晴越大越叻女, 有大家姐風範.



 


婷婷真係好乖, 唔喊唔扭計, 重要有對q爆的大眼.




 


開餐喇, 都係打邊爐食得最開心.



 


好鬼豐富呀!



 


依隻肥牛真係唔講得笑, $120/lbs, 係貴左d, 但又真係我食過最好食wor.



 


傻婆換定條睡褲玩遊戲.



 


round one: 玩辣辣susi, 特登去板長買set for game的轉轉遊戲盤 $180/, 好就好玩, 係d susi放太耐已經唔新鮮.



 


個個都食得幾開心, 我就無中蕉, 不過中蕉d人都話唔辣wor, 唔通d wasabi無料到.



 


最後要自己加料, wah, 成pat wasabi係susi上面, 睇到都驚驚......



 


抽到舊susi底內藏大量wasabi, 開心到你...haha



 


last輸左要成tim食, 有福同享麻......hehe, 依round我地反敗為勝, YEAH!!!!



 


玩夾熱狗ar......?



 


我特登帶左中學年代的玉照去欣賞, 個個都笑到扒晒地!!




 


玩埋個大電視, 一個"村上春樹"令對手估到R晒頭, 不過最終我地都係輸左.



 


佢做咩, 迷底係"痾爛屎"....hahahaha




 


本來玩底底爆頭, 最終對方一team自動放棄, 我地就得到team winner gifts, 最最最開心我重抽到大獎tim呀!!!!!!!! HAHAHAHA我有運行喇!!!!!!!!!



 


食埋個味道唔錯的 X'mas cake 就散場喇, 來年再黎過!!



 


今年我同黃生抽到的禮物



 


下面係自己買比自己的



 


幾米的"月亮忘記了"頸枕, 同黃生一人一個.



沒有留言:

張貼留言