2009年12月9日 星期三

case 39

上星期四 case39 一上畫就急不及待走去睇, 其中一個原因係睇我喜愛的 Renee Zellweger, 拍恐怖片都真係第一次. 依套片都算有恐怖感, 嚇到我一次都唔錯喇, 只係覺得結尾太快完, 唔多夠喉.


最近覺得自己愛睇恐怖片真係到左有輕微變態的程度, 我睇緊片睇到一半途中, 望到坐我隔離個女仔坐個座位都無坐到一半, 因為佢已經驚到挨晒去佢男朋友o個邊, 我見到忍唔住叫埋黃生睇, 佢好似睇緊戲重有d緊張無咩點理我, 但我o個刻真係忍唔住覺得好好笑!


睇完有樣野發覺令我幾嬲, 我係見到電視trailer有幕係個人樣漸漸變鬼臉, 重有幕個小朋友o係床沈左落去, 但我睇套戲時就完全無左依兩幕, 真係有無攪錯!!


 



點解我打D字無晒...


沒有留言:

張貼留言