2009年12月29日 星期二

cold get close

上次寒流襲港時, 我同黃生o係屋企又著外套又蓋毛毯, hugo今個東季都黐多左我地, 有次我地3個如常坐o係舖左毯的sofa, 少有連haven都走埋黎揍熱鬧, 已經坐到無咩位喇, 我咪抱佢坐我大睥lor, 佢又越坐越舒服咁, 直情瞓埋o係度, 咁就一家四口好warm咁黐埋一堆喇.



 


haven次次瞓到舒服就堆埋塊面.  記得當時我大睥feel到真係好暖.



 


 


 


有朝早兩兄弟又黐埋一齊, 其實次次都係haven主動黐阿哥.



 


夠暖夠舒服, haven就發作.



沒有留言:

張貼留言