2010年1月22日 星期五

巡舖 . 直擊新貨上架

WAWAWA!!! 前兩天去元朗千色店巡舖, 估唔到牛牛家族已經到左港重上埋架喇!! 依set我係必買o既, 不過都係等做discount先買喇.



 


新品 : Bus Driver and Conductor , 另外重見到新出的Green bus, Cow baby Twins...



 


上星期去左太古約朋友食飯, 咁難得去依邊當然要去埋APITA巡舖喇, 不過當時就無咩新貨.




10 則留言:

  1. 我又係想買牛牛家族,遲0的等我都去巡0下鋪先﹗
    Bus Driver 同Bus Conductor都幾可愛喎,如果有折扣,可能都會買。
    [版主回覆01/23/2010 21:32:00]haha, 咁你會唔會買埋架GREEN BUS成SET完整D呢.

    回覆刪除
  2. 妳好呀~ vicki ^^ 我係第一次回應妳的~ 我現在每日都會睇一次妳個blog, 因為我巳經跌咗落森林家族呢個深坑裏面....... 事緣係我12月無意中睇倒妳個blog......... 嘩~~~ 妳個blog有好多好多妳嘅森林玩具同埋妳嘅森林子民,,,好可愛 ^^  咁啱12月又有8折.....就係咁.......我喺呢1個月裏面巳經買好多好多....... 買到好似儍咗咁, 日日都去買....好在屋企唔夠位放D大屋, 我好想買嘅 house kitchen都放唔倒, 唔係重死.......... 但係我買到依家重未有想停......我想問吓妳..我咁係咪好有問題........但係我見倒D玩具同埋我D子民又會好開心喎........唉!!! 我係咪 儍咗.................  
    [版主回覆01/23/2010 21:55:00]nice to meet u 甜甜!!
    睇到你o既留言, 我已經診斷到你中左森林家族毒喇! haha
    我最初就係好似你咁, 只係買左一兩件好可愛的sf mini cake shop & rabbit, 之後見到間可以吹熄candle的cake shop就叫黃生送比我, 買下買下又發覺d玩具就咁放o係柜上po晒塵好易污糟, 就開始訂做玻璃柜的念頭, 我亦好好彩有個好到不得了的姑姐會請埋我去日本入貨, 攪攪下, 我已經有兩個專柜放森林家族喇, 柜內空間已經唔多, 所以我依家入貨都會深思熟慮先買, 亦即係知道自己停唔到, 所以要盡量control自己.
    你都係呀, 要首先考慮清楚自己可唔可以行依個漫長o既路, 無論經濟, 空間都好重要, 當然我明白興趣o既野好難好理性咁考慮咁多, 所以我都係採取盡量理性又及時行樂的態度去享受依刻!!
    希望你都可以盡情享受!!

    回覆刪除
  3. 我都好耐無留意森林家族喇!出左咁多新貨我都唔知,搵日去Sogo睇下先!但這個星期就不行了,我的busy week即將開始,星期二要參觀藝術博物館,星期三至星期五就去camp,還有星期五下午5:00要去賽馬會體藝中學出席頒獎禮,領取優異獎狀。活動多到不得了!仲有我近排都係多留意啲手錶(自己個隻仲未捨得拎出黎用,希望領獎個日可以帶啦)等我一會兒去森林家族官網睇下先!Ha^^
    [版主回覆01/25/2010 10:30:00]WAH, 你都好忙下wor. 真係叻女, 又有獎攞.
    興趣o既野, 等自己得閒先玩喇, 學業行先麻.

    回覆刪除
  4. vicki~好多謝的回覆^^ 我依家會唔再亂買住, 真係冇乜地方放喇, 我會等新欵至買, 等吓咁重開心 ~~
    [版主回覆01/25/2010 10:35:00]估唔到你可以咁理性呢...hehe, 其實咁都好好架, 有節制去享受嗜好, 就唔會買到好似我咁無咩位先識停, 當然我重未停晒喇, 因為sf依然不斷出好可愛的新產品麻!!

    回覆刪除
  5. 唔好意思呀vicki! 我又要麻煩妳喇....  我想問吓妳嗰 藍色庭院餐廳,個藍色屋頂上有冇直長約3吋嘅長痕, 因我在千色店和大眾拆開盒睇 藍色屋頂上都有, 我想問吓妳盒日版有冇呢條長痕呢??? 謝謝妳 ~
    [版主回覆01/25/2010 23:17:00]我去睇又唔多覺有你所講的長痕wor, 或者你有無相片比到我睇呀?

    回覆刪除
  6. 剛剛買0左牛牛一家同黃色幼兒園校巴,仲換0左月曆。但係Bus Driver 同Bus Conductor就仲未買,等有折先。GREEN BUS 就99.9%唔會買啦,因為以前買0左紅色。不過,依家都有0的後悔,因為睇0黎綠色靚0的 。
    [版主回覆01/26/2010 09:25:00]wah, 咁快手呀! 我都睇下到時夠唔夠burget加錢買埋個月曆先, 不過估唔到promote咁耐都重有, 可能依排真係唔太多人買喇.
    我都同你一樣已經有red bus, so應該都唔會買green bus, 但我都覺green bus好睇過red bus呢.

    回覆刪除
  7. 唔好意思呀vicki ! 我影唔倒相, 因為我是想買嗰時 ,店員打開我才睇倒... 睇幾盒都係咁, 日版應該冇喇, 因為條痕一眼就睇倒, 成二三吋咁長, 咁我買呢間都要揾日版先至買...    Thanks ^^   
    [版主回覆01/26/2010 14:14:00]okok, haha依間house kitchen真係好正, 你都忍唔住要買呢.

    回覆刪除
  8. 係呀vicki ! 屋企冇位都想買~ 因為我巳有佢周邊嘅店舖, 所以真係好想買埋 呢間屋一齊玩 ~ 但喺香港嘅貨今次批貨我諗都係有問題, 喺日本揾人買連郵費雜費又好貴..........咁唯有等下批貨到港再睇吓有冇問題先至買喇 ~~~   但係啱啱想話唔好亂買..........日本2月出嗰D......我全部都中招.......點算 -_-'' 
    [版主回覆01/27/2010 09:57:00]係咁架喇, 日本o既design不嬲都好掂, 我都盡量精挑細選至買, 所以咪話依條真係漫長o既路 ......

    回覆刪除
  9. 好開心呀vicki ~~ 我啱啱收到封信,原來係我參加森林家族抽隻大兔姐姐得咗獎呀, 好在我可以話比妳聽, 有妳同我一齊分享就更開心喇,   就係呢隻喇 ^^ http://www.sylvanianfamilies.com.hk/php/SyNewsDetail.php?news_id=162
    [版主回覆01/27/2010 10:02:00]wah! Congratulation!! 估唔到其中一個lucky guy係你, 咁你真係要寫blog 影多d相黎分享下呀!!
    我諗你得依個大獎後, 更加戎唔到森林家族的毒引喇....haha...

    回覆刪除
  10. 好多謝妳嘅祝賀~~ 我都覺得好幸運    我依家重未係好識搞呢個BLOG住, 遲D會影相同妳分享吓 ^^ 講真得到呢個 獎之後....都真係唔知係好定唔好, 因為之後森林家族就會好似魔鬼一樣...   要我 洗好多.....好多嘅錢...........
    [版主回覆01/27/2010 16:23:00]係架, 佢會不斷侵食你o既金錢同空間 , 不過相對又會得到好多快樂wor!!

    回覆刪除