2010年1月22日 星期五

感激koala的禮物

昨天終於有機會同koala見面, 比左份hold左好耐的東西比佢, 估唔到koala就係唔好意思, 買左份禮物比我, 我收到後真係好感激, 重要一拆開, 估唔到koala竟然揀左份我真係有諗過買的playmobil piano set, 而且有music架, 真係好開心會有人咁有自己心揀到份自己咁心意的禮物!!!



Thank you so much Koala!!!


1 則留言:

  1. Vicki, 應該係我感激你就真﹗你真係好好人呀﹗好開心能夠同你見面同傾謁﹗  希望日後有機會詳談﹗
    (昨日我論論盡盡咁,搞到你咁麻煩,實在係額外0既100個唔好意思......  )
    我記得你除0左森林家族之外,都鍾意Playmobile,而0係新推出0既產品裏面,我覺得呢套最靚最好玩,大小又可以配合森林家族,所以就揀0左佢0黎送俾你。(因為佢太吸引,所以我都買0左一set俾自己 ) 得知呢份小小0既禮物合你心意,我真係好開心﹗
    [版主回覆01/23/2010 22:18:00]你真係太客氣喇!! 重竟然買左份咁啱我心水的禮物, 講真, 我最開心o既係我都無幾何會有人送到份我真係好喜歡的禮物, 不過我明白, 大家都係好喜歡森林家族, 亦有留意附合森林家族的其他玩具, 所以先可以咁心意相通! 再次多謝你!!

    回覆刪除